-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Insight til topps
Ikke bare passerte den hybrid-konkurrent Prius. Honda Insight nådde helt til topps på den japanske salgsstatistikken i april.

Også billandet Japan gjennomlever tøffe tider, men noen klarer seg bedre enn andre.
Honda Insight kom på markedet sjette februar, og forhåndsinteressen for den nye hybriden var så høy at den fløy rett inn til 10. plass på den japanske salgsstatistikken med 4.906 biler.
Etter en nedgang på ca 20 prosent i mars, trodde nok en del skeptikere at suksessen skulle bli kortvarig. Men disse tok skammelig feil. Med 10.481 salg i april, gikk Insight helt til topps på den japanske statistikken.
Det er første gang en hybridbil har inntatt denne posisjonen. Og det skal bli interessant å se hvor lang tid det tar før en annen modell med alternativ drivlinje opplever den samme statusen.