-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
SLR til tusen
En moderne, men klassisk, Mercedes-Benz modell feirer produksjonsmilepæl på McLaren Technology Centre i Woking.
McLaren SLR nummer 1000 har rullet av produksjonsbåndet i England. Kjøretøyet, som er sortlakkert og varemerket med det unike karbonskallet, er designet for en kunde i Japan.
I mai 2004 gikk "Det 21ste århundres Sølvpil" til produksjon i Woking, nær London. Siden da har SLR McLaren selverklært seg blant sportsbilentusiaster rundt i verden som en fascinerende kombinasjon av banebrytende nyskapning og forvaltning av en legende.
SLR blir bygd eksklusivt for hånd, og resultatet er påvirket av Mercedes-Benz' produksjonssystem og McLarens ekspertise med hensyn til bygging av sportsbiler. Hver arbeidsstasjon er bemannet av spesialister, også lakkeringen. Modellen gjenskaper både den tradisjonelle og den nyskapende dyktigheten til Mercedes-Benz.
Skallet, dørene og panseret er lagd kun av unike sammensetninger av karbonfiber, og markerer at det brukes dyre materialer fra flysektoren og Formel 1 i produksjonsbiler.
Lokalene til McLaren Technology Centre gir ikke bare optimale tilstander for supersportsbilen, men den svarer også til forventningene til det eksklusive klientellet. Produksjonssenteret ble designet av den verdensberømte arkitekten Lord Norman Foster, og er også stedet der Team McLaren Mercedes Formel 1 racingbiler blir utviklet og bygd.