-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SLR til tusen
En moderne, men klassisk, Mercedes-Benz modell feirer produksjonsmilepæl på McLaren Technology Centre i Woking.
McLaren SLR nummer 1000 har rullet av produksjonsbåndet i England. Kjøretøyet, som er sortlakkert og varemerket med det unike karbonskallet, er designet for en kunde i Japan.
I mai 2004 gikk "Det 21ste århundres Sølvpil" til produksjon i Woking, nær London. Siden da har SLR McLaren selverklært seg blant sportsbilentusiaster rundt i verden som en fascinerende kombinasjon av banebrytende nyskapning og forvaltning av en legende.
SLR blir bygd eksklusivt for hånd, og resultatet er påvirket av Mercedes-Benz' produksjonssystem og McLarens ekspertise med hensyn til bygging av sportsbiler. Hver arbeidsstasjon er bemannet av spesialister, også lakkeringen. Modellen gjenskaper både den tradisjonelle og den nyskapende dyktigheten til Mercedes-Benz.
Skallet, dørene og panseret er lagd kun av unike sammensetninger av karbonfiber, og markerer at det brukes dyre materialer fra flysektoren og Formel 1 i produksjonsbiler.
Lokalene til McLaren Technology Centre gir ikke bare optimale tilstander for supersportsbilen, men den svarer også til forventningene til det eksklusive klientellet. Produksjonssenteret ble designet av den verdensberømte arkitekten Lord Norman Foster, og er også stedet der Team McLaren Mercedes Formel 1 racingbiler blir utviklet og bygd.