-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
X6 som
Mer
Luftinntak på sidene og doble rør på begge sider, som på våre spionbilder, sier X6 M selv om BMW ikke vil bekrefte at den eksisterer.
Carparazzifotografene overrasket denne bilen, som ikke var særlig vanskelig å identifisere. Og dersom X6 virkelig kommer i en M-versjon, vil den havne i en klasse for seg, der verken Cayenne eller ML63 AMG beveger seg. Dette vil i så fall bli en virkelig Hyper-Crossover.
Selvfølgelig modifisert understell, mer og lavere plastic foran og bak, med mer aggressive hull til luftinntak og –utslipp. Slikt tilhører jo standardoppskriften, sammen med forsterkede bremser og modifikasjoner til kjørehjelp-elektronikken. Innvendig vil det selvfølgelig også skje noe.
Men det det egentlig er spørsmål om er hva det er som vil drive denne bilen. Det var umulig å avgjøre ut fra den bilen vi traff, men det spekuleres selvfølgelig i at 507-hesteren, 5 liter og V10, fra M5 vil bli benyttet.
Mer sannsynlig er det vel imidlertid at det ryddes plass til 4,4-liters V8 motoren, og da med et dobbel-turbo anlegg. Det vil i så fall bety at det er første gang en M-modell blir utstyrt med kompressor-hjelp.