-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac klar for Europa
Forhjulsdrift og diesel får nok mange svorne Caddy-fans til å sette kaffen i halsen. Det er Europa som er primærmarked når Cadillac om en ukes tid avduker sin BLS på Frankfurt-utstillingen.
Vi har skrevet noen linjer om denne Saab-produserte Cadillacen, så vi skal ikke trøtte deg med alt for mange detaljer. Våren 2006 er tidspunktet for salgsstart, og motoralternativene blir tre for bensin og en for diesel.
Motorene er hentet fra delehyllen til GM. De firesylindrede 2-literne byr på henholdsvis 175 og 210hk, mens kraftigste bensinmotor blir den turbomatede V6ern som her varter opp med 255hk – litt mer enn i både 9-3 og Vectra. De som ønsker diesel, får i første omgang tilgang til 1,9-literen på 150 hester.
Regn med at både eksteriør og interiør blir smakfullt – forutsatt at du liker de moderne Cadillac-formene. Regn også med kjøreegenskaper og komfort som er minst på høyde med hva du forventer i en bil fra Trollhättan.