-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Cadillac klar for Europa
Forhjulsdrift og diesel får nok mange svorne Caddy-fans til å sette kaffen i halsen. Det er Europa som er primærmarked når Cadillac om en ukes tid avduker sin BLS på Frankfurt-utstillingen.
Vi har skrevet noen linjer om denne Saab-produserte Cadillacen, så vi skal ikke trøtte deg med alt for mange detaljer. Våren 2006 er tidspunktet for salgsstart, og motoralternativene blir tre for bensin og en for diesel.
Motorene er hentet fra delehyllen til GM. De firesylindrede 2-literne byr på henholdsvis 175 og 210hk, mens kraftigste bensinmotor blir den turbomatede V6ern som her varter opp med 255hk – litt mer enn i både 9-3 og Vectra. De som ønsker diesel, får i første omgang tilgang til 1,9-literen på 150 hester.
Regn med at både eksteriør og interiør blir smakfullt – forutsatt at du liker de moderne Cadillac-formene. Regn også med kjøreegenskaper og komfort som er minst på høyde med hva du forventer i en bil fra Trollhättan.