-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Scoop: Mercedes X-Klasse
Selv om den ligger langt unna, har spionfotografer allerede klart å fange den neste MPVen fra Mercedes-Benz.
Fremdeles ligger X-Klassen fra Mercedes langt unna, det er snakk om Detroit-utstillingen i 2008. Men siden den er en del av den nye C-Klasse utviklingen, er det kanskje ikke så rart at man allerede ser spor av den ute i testløypene.
Dette blir en liten MPV, eller SUT som den sikkert kommer til å bli kalt, en liten M-Klasse i ren konkurranse med X3 fra BMW. Derfor vil det også si firehjulsdrift, og derfor vil denne modellen gjøre et visst inntrykk på den neste C-Klasse serien.
Limousine-utgaven vil nok ikke komme før tidlig i 2007, selv om den sikkert kommer til å debutere på utstillinger neste høst. Den kommer til å få full opsjonspakke, inklusive V6 diesel og 4Matic. Det gjør derimot ikke stasjonsvognutgaven, som skal stå i Frankfurt om to år. Det later til at planleggerne synes at en stasjonsvogn med firehjulsdrift vil ligge for tett opp til X-Klassen – som altså bygges på samme arkitektur som C-Klassen.
Derfor må man vente på Xen dersom man ønsker en C med drift på alle hjul. Hvor innmari glupt det er, kan man selvfølgelig spørre om, det er ikke alle som ønsker en van, selv om de har behov for å komme frem.