-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Scoop: Mercedes X-Klasse
Selv om den ligger langt unna, har spionfotografer allerede klart å fange den neste MPVen fra Mercedes-Benz.
Fremdeles ligger X-Klassen fra Mercedes langt unna, det er snakk om Detroit-utstillingen i 2008. Men siden den er en del av den nye C-Klasse utviklingen, er det kanskje ikke så rart at man allerede ser spor av den ute i testløypene.
Dette blir en liten MPV, eller SUT som den sikkert kommer til å bli kalt, en liten M-Klasse i ren konkurranse med X3 fra BMW. Derfor vil det også si firehjulsdrift, og derfor vil denne modellen gjøre et visst inntrykk på den neste C-Klasse serien.
Limousine-utgaven vil nok ikke komme før tidlig i 2007, selv om den sikkert kommer til å debutere på utstillinger neste høst. Den kommer til å få full opsjonspakke, inklusive V6 diesel og 4Matic. Det gjør derimot ikke stasjonsvognutgaven, som skal stå i Frankfurt om to år. Det later til at planleggerne synes at en stasjonsvogn med firehjulsdrift vil ligge for tett opp til X-Klassen – som altså bygges på samme arkitektur som C-Klassen.
Derfor må man vente på Xen dersom man ønsker en C med drift på alle hjul. Hvor innmari glupt det er, kan man selvfølgelig spørre om, det er ikke alle som ønsker en van, selv om de har behov for å komme frem.