-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Scoop: Mercedes X-Klasse
Selv om den ligger langt unna, har spionfotografer allerede klart å fange den neste MPVen fra Mercedes-Benz.
Fremdeles ligger X-Klassen fra Mercedes langt unna, det er snakk om Detroit-utstillingen i 2008. Men siden den er en del av den nye C-Klasse utviklingen, er det kanskje ikke så rart at man allerede ser spor av den ute i testløypene.
Dette blir en liten MPV, eller SUT som den sikkert kommer til å bli kalt, en liten M-Klasse i ren konkurranse med X3 fra BMW. Derfor vil det også si firehjulsdrift, og derfor vil denne modellen gjøre et visst inntrykk på den neste C-Klasse serien.
Limousine-utgaven vil nok ikke komme før tidlig i 2007, selv om den sikkert kommer til å debutere på utstillinger neste høst. Den kommer til å få full opsjonspakke, inklusive V6 diesel og 4Matic. Det gjør derimot ikke stasjonsvognutgaven, som skal stå i Frankfurt om to år. Det later til at planleggerne synes at en stasjonsvogn med firehjulsdrift vil ligge for tett opp til X-Klassen – som altså bygges på samme arkitektur som C-Klassen.
Derfor må man vente på Xen dersom man ønsker en C med drift på alle hjul. Hvor innmari glupt det er, kan man selvfølgelig spørre om, det er ikke alle som ønsker en van, selv om de har behov for å komme frem.