-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SLR mot slutten
Det går mot slutten av samarbeidet mellom McLaren og Mercedes på SLR-området. Siste krampetrekningen blir en kort serie Speedsterutgave.
Speedster er et velbrukt navn med James Dean assosiasjoner. Selv om det ikke var en ekte Speedster han døde i, men en 550 Spyder, har Speedster-navnet hengt ved alt som har hatt fire hjul men ellers vært så skrapet som det bare går an.
Følger oppskriften
Til og med Bristol har fulgt denne oppskriften for om mulig å bli kvitt enda noen vanskelige Blenheim-modeller, og nå er det altså McLaren Mercedes sin tur.
De følger oppskriften konsekvent, slik disse Carparazzi-bildene viser, og sannsynligvis vil mager-kuren bety at ytterligere 200 kg er fjernet fra denne fem år gamle modellen.
Sidepiper får du, og verdens minste frontrute, men til gjengjeld blir overflødige bagateller som klima-anlegg og elektriske vindusheiser hevet over bord. Vinduene også forresten.
Inspirasjon fra 50-tallet
Inspirasjonen er selvfølgelig den 300 SLR med startnummer 722 som Stirling Moss vant Mille Miglia med i 1955, så egentlig var det denne bilen som skulle hatt modellnavnet 722 – og ikke en tidligere spesialutgave fra den nåværende SLR-serien.
Man regner med at toppfarten for denne lette utgaven blir litt høyere enn de ca. 330 SLR 722 kan by på, og se ikke bort fra at denne vil kunne nå 300 fra null på godt under et halvt minutt.
Siste fra McLaren
Denne skal bygges i 75 nummererte eksemplarer, og når dette løpet er kjørt er det slutt på at McLaren skal bygge kundebiler for Mercedes. Ei heller ser det ut til at det kan bli noe av engelskmennenes prosjekt med en litt mindre superbil.
Derimot forteller nå tyske AutoMotorSport at de har hørt at Lewis Hamilton skal avduke den nye måkevingedør-super-Mercedesen i Stuttgart på Mercedes-Benz Arena den 30. juli. Her gjelder det å følge med.