-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SLR mot slutten
Det går mot slutten av samarbeidet mellom McLaren og Mercedes på SLR-området. Siste krampetrekningen blir en kort serie Speedsterutgave.
Speedster er et velbrukt navn med James Dean assosiasjoner. Selv om det ikke var en ekte Speedster han døde i, men en 550 Spyder, har Speedster-navnet hengt ved alt som har hatt fire hjul men ellers vært så skrapet som det bare går an.
Følger oppskriften
Til og med Bristol har fulgt denne oppskriften for om mulig å bli kvitt enda noen vanskelige Blenheim-modeller, og nå er det altså McLaren Mercedes sin tur.
De følger oppskriften konsekvent, slik disse Carparazzi-bildene viser, og sannsynligvis vil mager-kuren bety at ytterligere 200 kg er fjernet fra denne fem år gamle modellen.
Sidepiper får du, og verdens minste frontrute, men til gjengjeld blir overflødige bagateller som klima-anlegg og elektriske vindusheiser hevet over bord. Vinduene også forresten.
Inspirasjon fra 50-tallet
Inspirasjonen er selvfølgelig den 300 SLR med startnummer 722 som Stirling Moss vant Mille Miglia med i 1955, så egentlig var det denne bilen som skulle hatt modellnavnet 722 – og ikke en tidligere spesialutgave fra den nåværende SLR-serien.
Man regner med at toppfarten for denne lette utgaven blir litt høyere enn de ca. 330 SLR 722 kan by på, og se ikke bort fra at denne vil kunne nå 300 fra null på godt under et halvt minutt.
Siste fra McLaren
Denne skal bygges i 75 nummererte eksemplarer, og når dette løpet er kjørt er det slutt på at McLaren skal bygge kundebiler for Mercedes. Ei heller ser det ut til at det kan bli noe av engelskmennenes prosjekt med en litt mindre superbil.
Derimot forteller nå tyske AutoMotorSport at de har hørt at Lewis Hamilton skal avduke den nye måkevingedør-super-Mercedesen i Stuttgart på Mercedes-Benz Arena den 30. juli. Her gjelder det å følge med.