-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Neste Wagon R ikke til Norge
Suzuki lanserer neste år en helt ny Wagon R. Men den kommer ikke til Norge. Fabrikken vil ikke levere bilen med firehjulstrekk, og da sier den norske importøren nei takk.

Suzuki har planene klare for to helt nye modeller. Neste år lanseres en "liten RAV4-modell" som foreløpig ikke har fått noe navn. Bilen blir 4.12 meter lang (8 cm kortere enn dagens Toyota RAV4 og 35 cm kortere enn nye Grand Vitara) og bilen skal være klar for salg i Norge i april/mai neste år. Den blir trolig lansert på bilutstillingen i Tokyo i oktober og i Geneve i 2006.
Mens den nye "crossover modellen" skal selges i Norge, vil ikke neste generasjon Wagon R komme. Neste Wagon R skal lanseres i slutten av 2006 med eksport fra 2007. Men adm. direktør Frank Dunvold i Suzuki Norge sier at "så lenge bilen ikke har firehjulstrekk, er den neppe aktuell for Norge".
Hjemmesykepleie på alle fire
Suzuki kaprer stadig mer av leveringene av biler til hjemmesykepleien i landets kommuner. Suzuki er meget aktive og er med i anbudsrundene i nesten hver eneste av landets kommuner. Det er særlig stor interesse for biler med firehjulstrekk i kommuner utenfor de store byene.
- Når vi kan levere Ignis med firehjulstrekk og klimaanlegg til nesten samme prisen som Toyota kan levere en Yaris, så er det ikke rart vi er attraktive, sier Frank Dunvold i Suzuki Norge. Vår fordel er at vi får mye lavere verditap da biler med firehjulstrekk er langt mer ettertraktet som bruktbil. Vi har også opplevd at kommuner i første fase har valgt flest "vanlige biler" med tohjulstrekk og kanskje et par tre biler med firehjulstrekk i tillegg. Og neste gang kommunen skal fornye avtalen blir fordelingen den motsatte.