-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
1992: Nissan Micra
Endelig, etter 30 år, kom den første ikke-europeer på listen over Årets Bil-biler. Men akkurat som den neste japaneren, Toyotas Yaris i 2000, kan man godt påstå at Micra nesten er mer europeisk enn japansk. I hvert fall hva design angår.

Verken Ryochiki Kuraoka som var sjef for eksteriøret, eller Tokuichiro Hosaka som ledet dette såkalte K10 prosjektet fra 1987 har vi hørt noe til siden (Sibir??), men Mikio Fujito, som også jobbet på Micra, er senere blitt sjef for Nissan Design Europe i Geretsried, Bayern der han har fått frem gullklumper som Kyxx-prototypen (Paris 1998) og Fusion fra årets Paris-messe. (Ooops – Sorry, nå kom jeg på det, det var Årets Bil 1992 jeg skulle ha skrevet om. For sent nå.)