-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
1992: Nissan Micra
Endelig, etter 30 år, kom den første ikke-europeer på listen over Årets Bil-biler. Men akkurat som den neste japaneren, Toyotas Yaris i 2000, kan man godt påstå at Micra nesten er mer europeisk enn japansk. I hvert fall hva design angår.
![1992: Nissan Micra](https://image.bilnorge.no/1458742.webp?imageId=1458742&width=960&height=690&format=jpg)
Verken Ryochiki Kuraoka som var sjef for eksteriøret, eller Tokuichiro Hosaka som ledet dette såkalte K10 prosjektet fra 1987 har vi hørt noe til siden (Sibir??), men Mikio Fujito, som også jobbet på Micra, er senere blitt sjef for Nissan Design Europe i Geretsried, Bayern der han har fått frem gullklumper som Kyxx-prototypen (Paris 1998) og Fusion fra årets Paris-messe. (Ooops – Sorry, nå kom jeg på det, det var Årets Bil 1992 jeg skulle ha skrevet om. For sent nå.)