-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
1994: Ford Mondeo
Dette var langt fra første gang Ford fikk det ettertraktede Årets Bil trofeet (men av en eller annen grunn har de ikke fått det for den bilen som kanskje fortjente det mest: Fiesta). To ganger tidligere var det en Ford på topp, men denne gangen betød det virkelig noe for markedsføringen.

Det startet med en konkurranse i april 1987 der fire Ford-studio deltok: Ghia, Köln, Dearborn og en av de fremtidsrettede konsept-avdelingene i California. Tyskerne vant, men for sikker hets skyld ble interiør-utviklingen lagt til England. En hel Kanal, og vel så det mellom interiør og eksteriør. Dessuten skiftet designsjefer ganske hyppig akkurat på den tiden, i en periode var både vi, og de som jobbet med bilen, i tvil om hvem av tre likestilte amerikanere som egenlig var sjef for dette europeiske prosjektet.
I notatene har vi navn på over 20 designere som hadde ledende jobber med dette prosjektet – denslags er aldri vellykket. Det var nok heller ikke på det avanserte utseendet den første Mondeo ble Årets.