-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
1994: Ford Mondeo
Dette var langt fra første gang Ford fikk det ettertraktede Årets Bil trofeet (men av en eller annen grunn har de ikke fått det for den bilen som kanskje fortjente det mest: Fiesta). To ganger tidligere var det en Ford på topp, men denne gangen betød det virkelig noe for markedsføringen.

Det startet med en konkurranse i april 1987 der fire Ford-studio deltok: Ghia, Köln, Dearborn og en av de fremtidsrettede konsept-avdelingene i California. Tyskerne vant, men for sikker hets skyld ble interiør-utviklingen lagt til England. En hel Kanal, og vel så det mellom interiør og eksteriør. Dessuten skiftet designsjefer ganske hyppig akkurat på den tiden, i en periode var både vi, og de som jobbet med bilen, i tvil om hvem av tre likestilte amerikanere som egenlig var sjef for dette europeiske prosjektet.
I notatene har vi navn på over 20 designere som hadde ledende jobber med dette prosjektet – denslags er aldri vellykket. Det var nok heller ikke på det avanserte utseendet den første Mondeo ble Årets.