-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
1995: Fiat Punto
Fiat har hatt noen store lanseringer i sin tid. De kjøpte halve Florida en gang – da fantes det egentlig ikke Fiat-eksport til USA lenger, så det var jo veldig relevant. Og de kjøpte hele Rio, og sendte snesvis av Jumboer over.

Bilen selv begynte som Prosjekt B så langt tilbake som i 1989 så det er underlig at den var såpass moderne som den var da den kom. Designet er Fiats eget, men sterkt influert av et konkurranseutkast fra Italdesign, som deltok i starten på prosjektet sammen med Pininfarina.
Et par måneder etter lanseringen kunne Fiat vise ni forskjellige Punto-konsepter fra ni forskjellige italienske karosseridesignere på Torino-utstillingen. Det var nesten som å være tilbake i seksti-årene da det aldri var færre en 20 forslag på Fiat 600 fra forskjellige karoserisnekkere.