-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fjellinjen
Fjerner bombrikke-krav for timesregelen
1. september blir det ikke lengre krav om AutoPASS-avtale og brikke for å få fordelene av timesregel i Fjellinjens bomstasjoner.
Dermed vil alle bilister som passerer i Fjellinjens bomstasjoner kun betale for én bompassering i timen i Indre ring og Osloringen og én bompassering i timen i Bygrensen.
Her kan du se kart over Fjellinjens takster, bomstasjoner og bomringer.
Det betyr at hvis du kjører fra Lillestrøm til Oslo sentrum, betaler du kun for to bompasseringer, selv om du kjører igjennom flere bomstasjoner.
Fjellinjen har beregnet at endringen gjør at bilistene uten AutoPASS-avtale omtrent vil få halvert sin bompengebelastning, men at det vil slå ulikt ut for den enkelte bilist avhengig av kjøremønsteret.
I sum betyr dette at bilister uten AutoPASS-avtale vil betale 35 millioner kroner mindre i bompenger per måned i 2023.
For andre rabatter og fritak er det fortsatt krav til gyldig avtale og brikke. Oversikt over fordeler med AutoPASS-avtale finner du her.