-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kan han knekt noen koder på tross av poengløs helg
Det ble en helg uten de store resultatene for Dennis Hauger på Spa. Han mener likevel det er positive ting å ta med til neste løp.
Det så virkelig bra ut etter første halvdel av kvalifiseringen fredag da Dennis var blant de tre raskeste. Men dessverre holdt det ikke i andre pass da han måtte ta til takke med den sure 11. plassen.
Hadde han vært 35 hundredeler raskere hadde han tatt tiendeplass og pole position i lørdagens løp, men marginene var ikke på Dennis’ side i denne omgangen.
– Hardt å svelge, og skuffende å ende opp så nær 10. plass, men jeg slet med dekkene i siste del av passet, sier Dennis.
I lørdagens løp avanserte Dennis i starten, men igjen slet han med å få maksimalt ut av dekkene. Han valgte derfor, som flere av konkurrentene, å ta et depotstopp under safety car mot slutten av løpet men klarte bare 10. plass som ikke gir poeng i sprintløpet.
I søndagens løp var Dennis som best oppe på 7. plass, men han ramlet bakover i feltet etter det obligatoriske depotstoppet og ble i tillegg tildelt en tidsstraff for å ha presset en konkurrent utenfor banen ved en forbikjøring. Resultatet ble 12. plass.
– Selv om resultatet ikke ble det beste følte jeg likevel vi fikk med oss noe positivt i dag. Sammenlignet med lørdag fikk vi bedre uttelling på de myke dekkene. Vi slet fortsatt med medium-dekkene, spesielt mot slutten, men vi tok viktige steg som vi tar med oss videre, sier Dennis.
Allerede neste helg skal det kjøres løp på nederlandske Zandvoort og helgen deretter står Monza for tur.
Det har vært få lyspunkter siden seirene i Monaco og Baku, men det er svært små marginer i dette gamet og siden teamkollega Daruvala heller ikke har oppnådd de beste resultater i det siste, kan det virke som Prema-teamet sliter med å finne riktig oppsett på bilene.
Jeg minner om at Dennis er blant de yngste i Formel 2 og har svært mye å lære i en vanskelig sport der marginene er ørsmå. Han hadde også en vanskelig sesong i Formel 3 i 2020 for deretter å komme tilbake som suveren mester i 2021, så vi får gi ham litt mer tid.