-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Østerrike GP:
Kvalifisering ødela for Dennis Hauger
Dennis Hauger fikk ødelagt mulighetene for topplasseringer i helgens to løp da han ikke lykkes i å være blant de ti beste i fredagens kvalifisering. Men han fikk i det minste med seg nye poeng i mesterskapet.
Marginene er små blant førerne som kniver om å komme til Formel 1, så selv om Dennis Hauger var under seks tideler bak raskete mann i kvalifiseringen, holdt det bare til en 13. plass. Det ble startposisjonen til nordmannen i begge helgens løp på Spielberg.
Lørdagens sprintløp startet på våt bane som gradvis tørket opp, og Dennis startet på regndekk mens flere av konkurrentene gamblet på slicks. Det skulle vise seg å være riktig strategi for nordmannen.
Aurskog-gutten fikk en meget god start og arbeidet seg gjennom hele løpet oppover i feltet. Allerede på første runde smalt det og Safety Car kom på banen. Den muligheten benyttet Dennis og flere andre til å skifte til slicks som nå var det riktige dekkvalget.
Dennis endte til slutt på syvendeplass, men ble flyttet opp til sjette og fikk dermed med seg tre viktige poeng i mesterskapet etter at Novalak ble disket for å ha for lavt lufttrykk. Løpet ble vunnet av Jak Crawford foran Victor Martins og Isack Hadjar.
Søndagens løp startet på tørr asfalt, og Dennis valgte å benytte de mykeste dekkene i første fase av løpet. Han var blant de siste som skiftet til medium dekk, og da han kjørte inn i depotet var han utenfor den hvite sperrelinjen – noe som medførte en tidsstraff på fem sekunder.
Han ble også presset ut på gresset av en konkurrent i et av banens raskeste partier og tapte to plasseringer på det.
Dennis avanserte mange plasser mot slutten av løpet, var oppe på tiendeplass, men ble forbikjørt av teamkollega Jehan Deruvala på oppløpssiden slik at han endte poengløs i hovedløpet.
Løpet ble vunnet av Richard Verschoor foran Iwasa og Vesti.
– Det kjennes frustrerende å ha så god fart i løpene og få så lite uttelling poengmessig. Jeg må jobbe med kvalifiseringen og sørge for å gjøre det bedre der. Fikser jeg det skal vi være tilbake og kjempe om pallplasser, sier en skuffet Dennis.
– Det er tross alt en del positive ting å ta med herfra og inn til Silverstone neste helg – jeg må bare fikse kvalet.
Mesterskapet ledes av danske Fredrik Vesti med 125 poeng foran Theo Pourchaire (105) og Ayumu Iwasa (101). Dennis ligger på sjetteplass med 60 poeng. Fortsatt gjenstår seks helger med til sammen 12 løp.