-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Østerrike GP:
Kvalifisering ødela for Dennis Hauger
Dennis Hauger fikk ødelagt mulighetene for topplasseringer i helgens to løp da han ikke lykkes i å være blant de ti beste i fredagens kvalifisering. Men han fikk i det minste med seg nye poeng i mesterskapet.
Marginene er små blant førerne som kniver om å komme til Formel 1, så selv om Dennis Hauger var under seks tideler bak raskete mann i kvalifiseringen, holdt det bare til en 13. plass. Det ble startposisjonen til nordmannen i begge helgens løp på Spielberg.
Lørdagens sprintløp startet på våt bane som gradvis tørket opp, og Dennis startet på regndekk mens flere av konkurrentene gamblet på slicks. Det skulle vise seg å være riktig strategi for nordmannen.
Aurskog-gutten fikk en meget god start og arbeidet seg gjennom hele løpet oppover i feltet. Allerede på første runde smalt det og Safety Car kom på banen. Den muligheten benyttet Dennis og flere andre til å skifte til slicks som nå var det riktige dekkvalget.
Dennis endte til slutt på syvendeplass, men ble flyttet opp til sjette og fikk dermed med seg tre viktige poeng i mesterskapet etter at Novalak ble disket for å ha for lavt lufttrykk. Løpet ble vunnet av Jak Crawford foran Victor Martins og Isack Hadjar.
Søndagens løp startet på tørr asfalt, og Dennis valgte å benytte de mykeste dekkene i første fase av løpet. Han var blant de siste som skiftet til medium dekk, og da han kjørte inn i depotet var han utenfor den hvite sperrelinjen – noe som medførte en tidsstraff på fem sekunder.
Han ble også presset ut på gresset av en konkurrent i et av banens raskeste partier og tapte to plasseringer på det.
Dennis avanserte mange plasser mot slutten av løpet, var oppe på tiendeplass, men ble forbikjørt av teamkollega Jehan Deruvala på oppløpssiden slik at han endte poengløs i hovedløpet.
Løpet ble vunnet av Richard Verschoor foran Iwasa og Vesti.
– Det kjennes frustrerende å ha så god fart i løpene og få så lite uttelling poengmessig. Jeg må jobbe med kvalifiseringen og sørge for å gjøre det bedre der. Fikser jeg det skal vi være tilbake og kjempe om pallplasser, sier en skuffet Dennis.
– Det er tross alt en del positive ting å ta med herfra og inn til Silverstone neste helg – jeg må bare fikse kvalet.
Mesterskapet ledes av danske Fredrik Vesti med 125 poeng foran Theo Pourchaire (105) og Ayumu Iwasa (101). Dennis ligger på sjetteplass med 60 poeng. Fortsatt gjenstår seks helger med til sammen 12 løp.