-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Dennis Hauger i Spania GP
Viktige poeng i mesterskapet
Bare en uke etter Monaco Grand Prix fikk Dennis Hauger med seg viktige poeng fra Barcelona.
En sjetteplass i kvalifiseringen ga nordmannen vesentlig bedre utgangspunkt i begge løpene enn sist helg. Tiden ble satt tidlig i omgangen, så Dennis kunne klatre ut av bilen 11 minutter før kvalifiseringen avsluttet. Da hadde han raskeste tid av samtlige.
– Jeg presset bilen det jeg klarte. Vi burde kanskje ha ventet litt lenger i pitlane før vi kjørte det siste passet, men det hadde uansett ikke gitt pole position. Sjetteplass er greit, nå gjelder det bare å være smart i løpene og ta best mulig vare på dekkene, sa han etter kvalifiseringen.
Dennis hadde startspor fem i lørdagens sprintløp som startet i regn. Han arbeidet seg oppover i feltet og lå an til pallplass. Men etter hvert tørket banen opp, og da safety car kom ut etter en kollisjon benyttet de fleste muligheten for å bytte til slicks.
Da restarten gikk hadde Dennis kalde dekk og ble derfor passert av Theo Pourchaire som hadde byttet til slicks en runde tidligere enn Dennis. Han klarte imidlertid å holde fjerdeplassen.
– Det var et vanskelig løp, de ti første rundene driftet jeg i svingene med elendig grep, sier Dennis.
– Etter hvert hadde jeg samme tempo som de foran meg, men de hadde da et altfor stort forsprang til at jeg kunne kjempe om en bedre plassering. Litt surt å miste pallplassen så sent i løpet, men jeg hadde dessverre ikke nok varme i dekkene til å forsvare meg.
Fredric Vesti vant sprinløpet foran Theo Pourchaire og Victor Martins.
I søndagen hovedløp hadde Dennis startspor seks. Det var tett kamp i front de første rundene, men Dennis forsvarte posisjonen sin. Han tok sitt obligatoriske dekkskift relativt sent i løpet, og måtte nøye seg med åttendeplass over målstreken.
Løpet ble vunnet av Oliver Bearman foran Enzo Fittipaldi og Victor Martins.
I sammendraget leder nå Vesti med 110 poeng foran Pourchaire (99) og Iwasa (82). Dennis er nummer fem med 57 poeng.
Nå er det fire ukers pause før neste løp som kjøres i Østerrike. Sesongen er nå halvkjørt, så fortsatt gjenstår syv løpshelger med 14 løp.