-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

Når uhellet er ute
Fremtind flytter redningstjenestene til SOS International
SOS International får over 40.000 nye redningsoppdrag i Norge når de 1. mars overtar veihjelpstjenesten for Fremtind sine kunder.
Fremtind er en av hovedeierne i SOS International, som er et av Nordens ledende assistanse-selskaper.
– Vi har til nå kjøpt nær 90 prosent av våre redningstjenester i Norge av Viking og RedGo, mens vi har brukt SOS International sporadisk på veihjelp utenlands. Nå flytter vi alle bilbergingstjenestene i Norge fra aktører som er eid av konkurrenter til et selskap vi selv har eierskap i, sier konsernsjef Turid Grotmoll i Fremtind.
Datterselskapet SOS Veihjelp i Norge, hvor NAF eier 34 prosent, har et landsdekkende nettverk med 141 bergingsstasjoner og 630 redningsbiler som vil bistå Fremtind sine kunder med alt fra punktering til motorstopp. I Oslo ytes veihjelp også fra elektriske kjøretøy.
Overtar også vakttelefonen
I tillegg til veihjelpstjenestene overtar SOS International også betjeningen av vakttelefon for å yte akutt hjelp til Fremtind sine kunder som opplever skader på hjem og innbo utenom normal arbeidstid. Denne vakttelefonen har til nå har vært betjent av Viking og RedGo.
Innenfor reiseforsikring har Fremtind i dag en avtale med SOS International om tjenester og hjelp til kunder på reise i hele verden. Denne tjenesten vil fortsatt håndteres fra vaktsentralen i Danmark.
– Vi er svært fornøyde med SOS sine leveranser, og da vi i fjor sommer gikk inn som en av hovedeierne i selskapet så vi også muligheten for å benytte de som veihjelpsaktør i det norske markedet. Nå er vi der. Litt lenger frem i tid ser vi at dette eierskapet også kan åpne andre store muligheter i mobilitetsmarkedet, sier Grotmoll.