-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

De har alle stått på i messehallene på Lillestrøm
Arne Fredlys superbiler
For noen handler det daglige bilvalget om en passende superbil.
Hvis bilentusiasten Arne Fredly skulle være i tvil når han åpner døren til garasjeanlegget, er det ikke på grunn av bilmangel, men hvilken bil han skal velge å kjøre. En av de mange Ferrariene? Eller kanskje er det en fin dag å lufte Bugattiene? Både Veyron og Chiron står klar om Fredly får lyst på en kjøretur.
Dette er biler som Monaco-bosatte Arne Fredly velvilligst har lånt ut til Oslo Motor Show og parkert dem på superbilstanden forvaltet av Bilforlaget, BilAutofil og BilNorge. Men før Oslo Motor Show ble til stilte han også på bilutstillingen på Lillestrøm i 2007 med Bugatti Veyron, en av de heftigste bilene som den gang kunne kjøpes for penger.
Arne Fredlys utlån til Oslo Motor Show
Motor | Effekt | 0-100 km/t | Toppfart | |
2007 Bugatti Veyron* | 8,0 liter/W16 | 1 040 hk | 2,5 sek. | 407 km/t |
2016: McLaren P1 GTR | 3,8 liter/V8 + el | 1 000 hk | 2,3 sek | 320 km/t |
2017: Bugatti Chiron | 8,0 liter/W16 | 1 500 hk | 2,4 sek | 420 km/t |
2018: McLaren Senna | 4,0 liter/V8 | 800 hk | 2,7 sek | 340 km/t |
2018: Aston Martin Vanquish Zagato | 6,0 liter/V8 | 604 hk | 3,7 sek | 305 km/t |
2021: Ferrari Monza SP2 | 6,5 liter/V8 | 810 hk | 2,9 sek | over 300 km/t |
2022: Aston Martin Valkyrie | 6,5 liter/V12 + el | 1 140 hk + boost | 2,6 sek | Ikke oppgitt |
2022: Aston Martin Valkyrie AMR Pro | 6,5 liter/V12 + el | 1 000 hk | Ikke oppgitt | 402 km/t |
2023: Ferrari Daytona SP3 | 6,5 liter/V8 | 840 hk | 2,85 sek | 340 km/t |
* Messe på Lillestrøm før OMS. |