-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
De har alle stått på i messehallene på Lillestrøm
Arne Fredlys superbiler
For noen handler det daglige bilvalget om en passende superbil.
Hvis bilentusiasten Arne Fredly skulle være i tvil når han åpner døren til garasjeanlegget, er det ikke på grunn av bilmangel, men hvilken bil han skal velge å kjøre. En av de mange Ferrariene? Eller kanskje er det en fin dag å lufte Bugattiene? Både Veyron og Chiron står klar om Fredly får lyst på en kjøretur.
Dette er biler som Monaco-bosatte Arne Fredly velvilligst har lånt ut til Oslo Motor Show og parkert dem på superbilstanden forvaltet av Bilforlaget, BilAutofil og BilNorge. Men før Oslo Motor Show ble til stilte han også på bilutstillingen på Lillestrøm i 2007 med Bugatti Veyron, en av de heftigste bilene som den gang kunne kjøpes for penger.
Arne Fredlys utlån til Oslo Motor Show
Motor | Effekt | 0-100 km/t | Toppfart | |
2007 Bugatti Veyron* | 8,0 liter/W16 | 1 040 hk | 2,5 sek. | 407 km/t |
2016: McLaren P1 GTR | 3,8 liter/V8 + el | 1 000 hk | 2,3 sek | 320 km/t |
2017: Bugatti Chiron | 8,0 liter/W16 | 1 500 hk | 2,4 sek | 420 km/t |
2018: McLaren Senna | 4,0 liter/V8 | 800 hk | 2,7 sek | 340 km/t |
2018: Aston Martin Vanquish Zagato | 6,0 liter/V8 | 604 hk | 3,7 sek | 305 km/t |
2021: Ferrari Monza SP2 | 6,5 liter/V8 | 810 hk | 2,9 sek | over 300 km/t |
2022: Aston Martin Valkyrie | 6,5 liter/V12 + el | 1 140 hk + boost | 2,6 sek | Ikke oppgitt |
2022: Aston Martin Valkyrie AMR Pro | 6,5 liter/V12 + el | 1 000 hk | Ikke oppgitt | 402 km/t |
2023: Ferrari Daytona SP3 | 6,5 liter/V8 | 840 hk | 2,85 sek | 340 km/t |
* Messe på Lillestrøm før OMS. |