-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Arteon i ny tapning
Volkswagen har publisert de første skissene av en ansiktsløftet Arteon. I tillegg til oppgraderinger får den også en alternativ karosseriform. Her er dagsferske spionbilder av en nærmest ukamuflert Shooting Brake.
Den mest luksuriøse folkevognen klamret seg fast og fortsetter ufortrødent videre. I alle fall i enkelte markeder.
Modellen som kom på markedet i 2017 får nå en midtlivs oppdatering, samtidig som programmet utvides med en Shooting Brake i tillegg til den coupé-formede sedanen.
Volkswagen er foreløpig sparsomme med detaljene, men forrige måned viste vi bilder av den kamuflerte stasjonsvognen. Samtidig kunne vi også avsløre at det kommer en muskuløs R-versjon.
Oppdateringen innebærer at Arteon får et helt nytt førermiljø, slik at den skal fremstå som enda mer luksuriøs. Det innebærer det siste på infotainment-fronten, MIB3, for maksimale tilkoblingsmuligheter.
Vi loves høyeffektive motorer med lave utslipp og mye moment. I tillegg vil nykommerne tilby nye assistent-systemer.
Som eksempel nevner Volkswagen «Travel Assist» som skal være ideelt for lange reiser. Systemet tar over styring, akselerasjon og bremsing i hastigheter opptil 210 km/t med minimalt inngrep fra sjåførens side.
PS!
På de dagsferske spionbildene er testbilen nesten uten kamuflasje. Den har imidlertid en blank stripe rundt vinduene og tape ved baklyktene for å forvirre oss. I slutten av juni får vi de offisielle bildene.