-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kremer
Et Porsche-kit fra Kremer Design – det høres da ut som Tyskland. Ja visst, men det er det ikke. Her snakker vi ikke bare Brasil, vi snakker også Porscher som du aldri har hørt dem før.
Det finnes flere sett her, du kan for eksempel få lov til å bygge opp en gammel 914, og det finnes kit som kan monteres på såpass forskjellige biler som Land Rover og forskjellige Alfa Romeoer.
Men de virkelig kit-bilene derfra er de moderne Porsche-etterlikningene som er bygget på firmaets eget chassis med McPherson foran, skiver rund baut og med en mulig turbosats for motoren fra din gamle slitne Gol.
Kremer leverer også fullt interiør dersom du vil, med skinn i seter og dører, elektriske ruter og el-motorer for å regulere setene.
Selskapet må opplagt ha en viss kompetanse på Porsche-området. De er et av de største Porsche-verkstedene i regionen, og har med andre ord god tilgang til originalvarene også. Jeg lurer på om det er sånn at han som har levert sin originale Turbo sjekker karosseriet sitt ekstra nøye når han henter bilen etter et oljeskift for å sjekke at de ikke har lurt på ham en etterlikning?