-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Land Rovers baby
I Detroit viste Land Rover at de vil tiltrekke seg enda flere kunder ved å lansere en modell som størrelsesmessig befinner seg under Freelander.
De første bildene av den nye lille Land Roveren som går under navnet LRX, lakk ut på nett fire dager før de ble offisielle. Bilen som ble vist i Detroit er en kompakt crosscoupé.
I følge Land Rovers internasjonale markedssjef er dette ”merkets fremtid”.
Designet av LRX skal vise hvor alvorlig Land Rover tar oppgaven med å bygge fornuftige og effektive biler for fremtiden, mens de fremdeles byr på alle de egenskapene som kundene forventer.
Stilen på den nye Land Roveren viser en annerledes designretning, men merkeidentiteten ivaretas av grillens design, mørke dørstolper, en flytende taklinje og det McGovern kaller for ”visuell robusthet”. Bilen skal se tøff og robust ut også når det står stille på en parkeringsplass.
Også innvendig har man benyttet seg av materialer som skal vise at man tenker miljø. Skinnet er farget med naturfarger og andre materialer skal være lette å resirkulere.
Selv om bilen ser stor ut, er den faktisk 1 centimter kortere og 25 centimeter lavere enn dagens Freelander. Imidlertid kommer LRX til å dele motorer med storebror, og bygger også på samme chassis og hjuloppheng.
Land Rover har jobbet videre med sitt firehjulstrekksystem ”Terrain Response” som sørger for at dette er en bil som kommer seg frem også utenfor vanlige veier.
For ytterligere å gi bilen et miljøvennlig image kommer den til å bli levert med et stopp-start-system, og lenger ut i produksjonen vil vi helt sikkert se både hybrid og andre løsninger for LRX.