-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Langt mellom C og K
Renault lanserer en ny modell for Russland. Det er mye mer enn en bokstav som skiller den fra "vår" utgave.
Captur er en populær modell i Vest-Europa, men nå lanserer Renault en ny modell for Russland der C er byttet ut med K slik at navnet blir Kaptur.
Designmessig er den ikke helt ulik vår norske Captur, men dette er en bil som er skreddersydd for Russland både når det gjelder størrelse og egenskaper. Og den skal bygges eksklusivt på Renault-fabrikken i Moskva.
Kaptur er en av ti modeller som Renault-Nissan-sjeg Carlos Ghosn har lovet i løpet av inneværende år og en viktig modell for konsernets ekspansjon utenfor Europa.
- For å designe Kaptur har vi mikset Renaults generelle designtrekk med Russlands spesielle behov for off-road muligheter, komfort og bruksvennlighet. Kaptur er en ekte crossover med en robust og uttrykksfull design, sa designsjef Larens van Acker da han avduket bilen i Moskva.
Størrelsesmessig ligger Kaptur mellom den europeiske Captur og SUV-en Kadjar.
Den har en lengde på 433 cm, en bredde på 181 cm og en høyde på 161 cm over en akselavstand på 267 cm. Bagasjerommet har en kapasitet på fra 387 til 1200 liter med 60/40-delt baksete.
Kaptur har firehjulsdrift som standard, og bakkeklaringen er på hele 204 mm. Det skal ifølge Renault gjøre den ideell for det tøffe klimaet som kan oppleves i deler av det store russiske kontinentet.
Meldingen fra Renault sier ikke et pip om drivlinje, men som vi ser av bildene kan i alle fall kundene velge mellom automat eller manuell girkasse.
I tilfelle du lurer, så var Captur den mest solgte Renault-modellen i Norge i 2014 og nummer to, kun slått av elbilen Zoe, i fjor. Dette ifølge data fra OFV.