-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Forsmak på elbil fra Mini
Mini gir oss et første innblikk i en elektrisk fremtid når de viser sitt Electric Concept på bilutstillingen i Frankfurt om et par uker.
Mini har alltid vært kjent for sine sporty og urbane kjøreegenskaper. Det er en arv som forplikter, men også lover godt for den kommende elbilen.
– Den ikoniske designen, den frekke sporty looken og ikke minst gokart-følelsen bak rattet som mange elsker Mini for, er en del av oppskriften også i elbilen som skal på markedet i 2019, lover Marius Tegneby, kommunikasjonsdirektør i BMW Group Norge.
Det er snart ti år siden Mini lanserte sitt første elektriske konsept, Mini E, og BilNorge var blant de første medier som kjørte bilen.
Modellen ble i sin tid produsert i 600 eksemplarer, og ble brukt for å samle den kunnskapen man trengte for å produsere en komplett elektrisk bil.
Denne kunnskapen la grunnlaget for utviklingen av BMW i3 som har vært BMWs norske bestselger de siste årene og som hittil i år er Norges mest solgte elbil.
Konseptbilen er basert på tredørsutgaven av Mini, men vi kan nok regne med at produksjonsutgaven får sitt eget formspråk.
Dessuten vil BMW utnytte all kunnskap de har tilegnet seg gjennom i-modellene til å redusere vekt og oppnå maksimal rekkevidde.