-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kul Mazda-racer
Mazda USA har designet en racerbil basert på nye Mazda 3, men det er ingen grunn til at den ikke skal dukke opp i Europa også.
Mazda3 TCR skal konkurrere i den amerikanske IMSA Michelin Pilot Challenge-serien, men som navnet tilsier er den bygget etter det internasjonale TCR-reglementet. Det betyr at den kan stille til start i 36 ulike serier verden rundt.
Bilen får sin racing-debut under et firetimersløp på legendariske Daytona Speedway i januar.
Løpsbilen er basert på nye Mazda3, om du måtte være i tvil, og den gjør seg jammen svært godt i racingdrakt som fremhever det lekre designet.
Ved Mazda Design America i Irvine, California brukte designerne utallige timer på å tilpasse aerodynamikk og dimensjoner slik at bilen følger TCR-reglementet, samtidig som den er tro mot modellens originale utstråling.
Mazda3 TCR drives av en 4-sylindret turbomotor med 350 hestekrefter koblet til en sekstrinns sekvensiell racing-transmisjon med paddle shift på rattet.
Bilen er rigget av Long Road Racing som også bygger den globale Mazda MX-5 Cup-bilen.
Fra 2020 vil de tilbys bilen for salg til private team som ønsker å delta i en av de nasjonale eller internasjonale TCR-seriene, eller andre løp der TCR har egne klasser som f.eks. den tyske langdistanseserien på Nordsløyfa.
Mazda satser tungt på motorsport i USA med sin egen karrierestige, og Mazda3 TCR blir et nytt trinn i denne stigen.