-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Kia lanserer korona-garanti
Kia Motors Corporation lanserer "Kia Promise", et program som forlenger garantien på biler med utløpsdato på garanti fra februar til april.
"Kia Promise" er laget for å hjelpe kunder som kan ha vanskelig for å få levert bilen til service eller reparasjon som følge av COVID-19 pandemien. Kia estimerer at garantiutvidelsen vil komme mer enn 500.000 kunder til gode på verdensbasis .
"Kia Promise" dekker 142 land, og gjelder alle biler med original Kia garanti som utløper mellom 1. februar og 30. april i år. Garantien på disse bilene utvides til 30. juni 2020. Dette inkluderer alle land i EU og EFTA hvor Kia tilbyr sin unike 7-års / 150.000 km garanti.
– Ved å utvide Kias omfattende garanti til kunder som kan være berørt av pandemien, håper vi de vil ha en ting mindre å bekymre seg over. Vårt mål er å hjelpe de kundene som har vanskeligheter med å følge opp service eller reparasjon av sin bil i denne perioden som følge av pandemien, sier Sangdae Kim, Senior Vice President and Head of Global Customer Experience Division i Kia Motors Corporation.
Kia Motors Europe har også økt toleransen for feil på bakgrunn av for sent utført service som konsekvens av COVID-19 pandemien.
– Kia verkstedene holder åpent og har innført en rekke tiltak for å hindre smittespredning. Vi opplever at mange av våre kunder kan og vil besøke våre verksteder fremover, men har full forståelse for at det hverken er mulig eller ønskelig for noen av dem, sier Vegar Rognli, Servicemarkedsdirektør for Kia i Bertel O. Steen.
Kia Bil Norge vil kontakte alle berørte kunder via brev de kommende dagene med mer informasjon om "Kia Promise" programmet.
– Vi opplever at Kia Motors ser utfordringene våre kunder står i, og det er nå flere tiltak som implementeres. Vi må ivareta behovene som oppstår som følge av COVID-19 pandemien, og vi jobber tett sammen med Kia Motors for å tilrettelegge best mulig for kunder og forhandlere, sier Rognli.
Kia prioriterer sikkerhet og helse for sine kunder, forretningsforbindelser og ansatte, og følger situasjonen med COVID-19 tett. Basert på myndighetenes anbefalinger har vi iverksatt strenge tiltak for å være med på å bekjempe smittespredning.