-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hummer skal krabbe
Den kommende Hummeren blir elektrisk. Men hvorfor har den en krabbe i den nye logoen sin?


Krabbe i forbindelse med off-roadere – da tenker man vel først på krabbegir.
Men en slik innretning er vel ikke så enestående at man behøver fortelle om det ved hjelp av en helt ny logo? Og faktisk er det en oransje krabbe på svart bunn i den logoen som skal sitte på den bilen som skal debutere om cirka en måned.
Men så viser det seg altså at den skal ha evnen til å krabbe – om ikke direkte sidelengs, så i hvert fall diagonalt.
En kjapp videosnutt antyder at det dreier seg om å styre for- og bakhjul i samme retning, og med store nok hjulutslag kan det sikkert bli spektakulær.
Jeg håper bare GM er gamle nok til ikke å påstå at det er første gang i bilhistorien.
Men du vet at GM allerede har nevnt 1014 hester og 15592 Nm og nulltilnestenhundre på tre?
Da, rett frem – håper jeg.
Kanskje jeg skal føye til Rivians selskapstrick også, siden vi er inne på å styre hjul?
Den klarer noe de kaller «Tank Turn». Snur 360 grader rundt (nesten) sin egen akse.
Skal dette bli den nye selskapsleken – vis meg hvordan bilen din svinger?