-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Honda fortsetter el-sporet
Til Beijing har Honda med seg en ny plug-in CR-V og en helt ny elbil. Foreløpig konsept, men ingen tvil om at den skal produseres.
Honda har et stort nærvær i Kina. De ligger på jevnt 140.000 biler per måned med sine lokalproduserte modeller.
CR-V er en av de modellene som selger bra, 25.000 i måneden er ikke ukjent. I august i år var de tilbake igjen på 22.000.
Da er det klart en ny CR-V på bilutstillingen i Kina vekker oppsikt. Men foreløpig må publikum nøye seg med å se, det er ikke engang et brosjyre-ark de kan fordype seg i.
Tekniske data finnes ennå ikke, så kanskje kommer mange fortsatt til å bestille Toyota RAV4 Prime, mens de venter på spesifikasjoner og ikke minst på priser, for den nye modellen.
Men Honda forteller i hvert fall at hybridsystemet er basert på deres opprinnelig to-motor opplegg, Sport Hybrid – MMD kaller de det, men nå med økt effektivitet både hos batteriene og i konverter-systemet.
Konseptbilen trenger man imidlertid ingen data på, foreløpig. Og det er vel muligheter for at den ikke vil endres så mye før den går i produksjon, for dette ser ut som en nesten gryteferdig to-dørs SUV-coupé med stor hatch.
Batterielektrisk, og Honda understreker: «modell for masseproduksjon».
Det er lagt til en rekke sjåførstøtte- og sikkerhets-elementer her. Blant annet en 360-graders radar som skal hjelpe deg til å ta riktige beslutninger, og en ny generasjon SENSING som i mye større grad enn tidligere kan støtte deg ved hjelp av prediksjon.
Når den skal komme sies det heller ikke noe om, men CR-V’en skal være klar i januar.