-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Honda fortsetter el-sporet
Til Beijing har Honda med seg en ny plug-in CR-V og en helt ny elbil. Foreløpig konsept, men ingen tvil om at den skal produseres.
Honda har et stort nærvær i Kina. De ligger på jevnt 140.000 biler per måned med sine lokalproduserte modeller.
CR-V er en av de modellene som selger bra, 25.000 i måneden er ikke ukjent. I august i år var de tilbake igjen på 22.000.
Da er det klart en ny CR-V på bilutstillingen i Kina vekker oppsikt. Men foreløpig må publikum nøye seg med å se, det er ikke engang et brosjyre-ark de kan fordype seg i.
Tekniske data finnes ennå ikke, så kanskje kommer mange fortsatt til å bestille Toyota RAV4 Prime, mens de venter på spesifikasjoner og ikke minst på priser, for den nye modellen.
Men Honda forteller i hvert fall at hybridsystemet er basert på deres opprinnelig to-motor opplegg, Sport Hybrid – MMD kaller de det, men nå med økt effektivitet både hos batteriene og i konverter-systemet.
Konseptbilen trenger man imidlertid ingen data på, foreløpig. Og det er vel muligheter for at den ikke vil endres så mye før den går i produksjon, for dette ser ut som en nesten gryteferdig to-dørs SUV-coupé med stor hatch.
Batterielektrisk, og Honda understreker: «modell for masseproduksjon».
Det er lagt til en rekke sjåførstøtte- og sikkerhets-elementer her. Blant annet en 360-graders radar som skal hjelpe deg til å ta riktige beslutninger, og en ny generasjon SENSING som i mye større grad enn tidligere kan støtte deg ved hjelp av prediksjon.
Når den skal komme sies det heller ikke noe om, men CR-V’en skal være klar i januar.