-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist





















































































Jaguar oppdaterer
Jaguar har oppdatert XE og XF. De viktigste nyhetene finner vi under panseret og i interiøret.
Den viktigste nyheten for XE er at den får en ny motor med mildhybrid-teknologi samt ny løsning på infotainment-fronten.
En 2,0-liters diesel som kombineres med et 48 volts-system og elmotor på 24 hk for en samlet effekt på 204 hestekrefter og maks dreiemoment på 430 Newtonmeter. Bilen akselerer til hundre på 7,3 sekunder og har et oppgitt snittforbruk på 0,48 liter på mila.
På bensinfronten tilbys de samme motorer som tidligere – tolitere på henholdsvis 250 og 300 hestekrefter. Førstnevnte sender kreftene til bakhjulene mens den kraftigste fordeler dem til alle fire hjørner.
Alle motorer leveres i kombinasjon med åttetrinns automatkasse.
Viktigste nyhet innendørs er det nye infotainment-systemet Pivi Pro som nå finner veien til stadig flere modeller.
Systemet benytter en 12,3-tommers skjerm som erstatning for konvensjonelle instrumenter, en 10-tommers skjerm for infotainment samt en 5,5-tommer for innstilling av de fleste funksjoner som klima etc.
Mens Jaguar XE kun tilbys som sedan kommer storebror XF som både sedan og stasjonsvogn, og disse får også en midtlivs overhaling.
Også her får interiøret de største oppgraderinger. Senterkonsollen er totalt redesignet med 11,4-tommers skjerm for Pivi Pro infotainment-systemet. Gjennom et nyutviklet ratt ser man inn på et 12,3-tommers digitalt instrumentpanel.
Drivlinjene er de samme som tilbys i XE, inkludert den mildhybride dieselmotoren.
Salget av disse modellene er meget beskjedent i Norge. Hittil i år er det ifølge OFV registrert 10 nye XF og 3 XE mens tallene for 2019 var henholdsvis 39 og 15.