-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Første glimt av Toyota el-SUV
Toyota skal snart lansere sin første el-SUV. Her får vi litt forhåndsinformasjon.
En mellomstor SUV basert på en helt nyutviklet e-TNGA plattform er hva de lover oss, og vi skal få mer informasjon i løpet av de kommende måneder, ifølge Toyotas pressemelding.
Den nye plattformen skal være meget fleksibel slik at den kan danne grunnlag for en rekke ulike biler i forskjellig format. Det gjelder både lengde, bredde og høyde så vel som akselavstand.
Plattformen tillater drift på forhjulene, bakhjulene eller alle fire. Den åpner også for ulike batteri- og elmotortyper tilpasset forskjellige typer kjøretøy.
Takket være denne allsidige tilnærmingen, kan ifølge Toyota tiden som går med til utvikling av ulike produktvarianter reduseres og individuelle modeller utvikles parallelt.
De forteller videre at den første e-TNGA-baserte modellen allerede er utviklet og gjøres klar for produksjon. Den skal bygges ved Toyotas ZEV-fabrikk i Japan.
– Toyota vil om kort tid ta neste skritt i utrullingen av den kommende batterielektriske porteføljen ved å vise en helt ny mellomstor SUV. Allsidigheten og fleksibiliteten til e-TNGA-teknologi lar oss designe og skape kjøretøy som ikke bare er batterielektriske, men som også er spennende å kjøre og vakre, sier Koji Toyoshima, visedirektør ved ZEV-fabrikken.
Mer får vi ikke vite i denne omgangen.