Suzuki SX4 S-Cross: Suzuki fortsetter hybridiseringen - BilNorge.no
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny
bilde
img img img img
4 bilder i galleri
Suzuki fortsetter hybridiseringen
Suzuki har to modeller med mild hybridteknologi samt en ladbar hybrid på det norske markedet. Nå øker de utvalget.
Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2021).

Twitter RSS
bsgif

Fra før av har 12V hybridsystem vært standard i Swift og Ignis, mens toppmodellen Across har Plug-in-hybrid som standard. Nå er også 48V hybridsystemet standard i Vitara og S-Cross med 1,4 motor med manuell eller automatisk girkasse!

Den høye spenningen fra 48V hybridsystemet gjør det mulig å lagre mer energi under kjøreturen. I tillegg fungerer hybridsystemet som en avlaster for bensinmotoren, og som en bidragsyter ved for eksempel akselerasjon samtidig som forbruket reduseres.

Ofte kan hybridsystemer stjele plass og gå på bekostning av bagasjerom. Suzuki har utviklet et plasseffektivt og smidig system, som beholder volumet i bagasjerommet. S-Cross leveres med 440 l bagasjerom, mens Vitara har en kapasitet på 375 liter.

Her finner du priser og data for Suzuki-modellene

toolbar_print.gif Printervennlig versjon   Del på facebook   twitter   tilbake.gif  Tilbake til forside
annonse


Bilbransjens stillingsmarked - rett til målgruppen

Se flere stillingsannonser her
logotest
Påmelding til daglig nyhetsbrev.
  
   
pix pix pix
pix pix pix pix
pix     pix
 
pix     pix
pix     pix
   
pix     pix
pix     pix
pix   pix

 
Annonse: