-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Hondas neste Civic
Hos oss har den levd i skyggen av konkurrentene, men neste generasjon Civic kan bli vesentlig mer aktuell enn sine forgjengere.
I USA er Civic blant de mest populære bilmodellene, sammen med Corolla. Og der er den vist i ny utgave – riktignok bare som sedan så langt, men denne gir likevel et inntrykk av hva vi har i vente.
Honda har lovet å elektrifisere alle nye modeller i Europa innen utgangen av 2022.
Civic vil gå lenger enn de fleste. For når den nye generasjonen lanseres til høsten får den hybrid drivlinje – trolig uten lademuligheter, men på sikt skal den tilbys som ren elbil. Kanskje allerede i 2022.
Mens amerikanerne foretrekker sedan er det som femdørs kombikupe vi får bilen til Europa og Norge. Og det er den vi har ferske spionbilder av her, selv om profilen ikke skiller seg vesentlig fra den amerikanske sedanen.
I USA selges bilen med bensinmotorer – en turbomatet 1,5-liter og en 2,0-liter med Hondas i-VTEC teknolgi med effekt på henholdsvis 180 og 158 hestekrefter.
Hit kommer den trolig først med en hybrid drivlinje tilsvarende den som nylig ble lansert i nye HR-V, men litt frem i tid vil den som nevnt også komme som elbil.
Honda trenger definitivt flere ben å stå på i Norge. I hele 2020 ble det ifølge OFV kun registrert 531 nye Honda her i landet – noe som ga merket en 28. plass på statistikken bak Lexus og så vidt foran DS.
Honda e, merkets til nå eneste elbil, ble kun registrert i 190 eksemplarer.