-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Italdesign gjør Aston
Dette er moro. Jeg kan ikke huske sist en italiensk karosseriskredder har tatt for seg Aston Martin. Til Geneve skal Giorgetti Giugiaro gjøre det.

Bertone og Touring hadde noen Aston Martiner i 50- og 60-årene. Touring på opprdrag fra fabrikken, Bertone som ren spekulasjon, blant annet for "Whacky" Arnolt - han med Arnolt Bristol'ene.
Så hadde vi selvfølgelig Zagatobilene, de med karosserier som satt tettere rundt bilen enn buksa gjør rundt rumpen på en spansk matador. Og så fikk vi igjen en litt merkelig Zagato/Aston Martin renessanse i 80-årene da de daværende Aston Martin-eierne bestilte noen korte serier fra Zagato. Victor Gauntlett og Peter Livanos ble de to som reddet Aston den gangen, den siste var en god kompis av Petter Sundt, som vel er en av de største Aston-kjennerne her i landet.
Nå har altså Italdesign bestemt seg for å gjøre sin Aston Martin. Etter at de ikke har fått napp verken på VWs W12 prototype eller på Bugattien, er det kanskje lurt å tenke Superbil for en annen stor produsent? Og det later jo ikke akkurat til at Ford vil bruke sin Ghia-filial til å bygge noe spesielt Aston-aktig, de må nøye seg med Ka. Så kanskje er det en strategisk beslutning som ligger bak denne 20/20, som den heter, som skal vises i Geneve.
Konstruksjonen er ganske morsom. De har tatt en DB7 Vantage (V12, 5,9 liter, hele pakka) og bygget sin egen space frame i aluminium. På rammen har de bare hektet diverse karosseriplater i kullfiber eller plast og vips har man en ny Aston Martin.
Det blir presisert at dette er et rent Italdesign-prosjekt, uten noen forbindelse med produsenten av bilen. Men det fortelles også på de restaurantene der man finner designfolket i Torino, at Premier Car Group-folkene har blitt imponert av hvordan Italdesign ser Aston Martins design-fremtid.
BILDER:
Stort bilde forfra
Stort bilde skrå bakfra
Stort bilde ovenfra
Stort bilde bakfra