-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kan det bli vakrere?
Aston Martin DB9 er av mange regnet som noe av det vakreste bilindustrien har gitt oss i moderne tid. Her ser du spionbilder av bilen med en liten kosmetisk oppdatering - helt utilslørt.
Det skjer ting hos Aston Martin om dagen. Tidligere i vår hadde vi gleden av å kose oss sanseløst i den firedørs superbilen Rapide.
LES: Vårt førsteinntrykk av Rapide
I fjor presterte ingeniørene i selskapet, trolig ved hjelp av skojern, å lure en V12-motor ned i Vantage.
Det tok definitivt den bilen til et nytt nivå.
Nå er det deres grand tourer, DB9, som får en ansiktsløftning. Man skal være forsiktig med å endre for mye på en bil som dette, men det ser ut som om designerne har klart å modernisere bilen uten å ødelegge noen av linjene.
Dermed blir det en forsiktig oppgraderingen av nye støtfangere, en større bakspoiler og sideskjørt som vi kjenner igjen fra den mer ekstreme utgaven DBS.
Det er ennå ikke klart hva Aston Martin ønsker å gjøre med interiør og drivlinje, men regn med at den får noen av elementene som ble innført på Rapide, og trolig litt mer krefter enn dagens variant.
Vi forventer å få første offisielle visning av ”nye” Aston Martin DB9 på Paris Auto Show til høsten, og at bilen er på plass hos gutta i Insignia en gang tidlig neste år.