-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kan det bli vakrere?
Aston Martin DB9 er av mange regnet som noe av det vakreste bilindustrien har gitt oss i moderne tid. Her ser du spionbilder av bilen med en liten kosmetisk oppdatering - helt utilslørt.
Det skjer ting hos Aston Martin om dagen. Tidligere i vår hadde vi gleden av å kose oss sanseløst i den firedørs superbilen Rapide.
LES: Vårt førsteinntrykk av Rapide
I fjor presterte ingeniørene i selskapet, trolig ved hjelp av skojern, å lure en V12-motor ned i Vantage.
Det tok definitivt den bilen til et nytt nivå.
Nå er det deres grand tourer, DB9, som får en ansiktsløftning. Man skal være forsiktig med å endre for mye på en bil som dette, men det ser ut som om designerne har klart å modernisere bilen uten å ødelegge noen av linjene.
Dermed blir det en forsiktig oppgraderingen av nye støtfangere, en større bakspoiler og sideskjørt som vi kjenner igjen fra den mer ekstreme utgaven DBS.
Det er ennå ikke klart hva Aston Martin ønsker å gjøre med interiør og drivlinje, men regn med at den får noen av elementene som ble innført på Rapide, og trolig litt mer krefter enn dagens variant.
Vi forventer å få første offisielle visning av ”nye” Aston Martin DB9 på Paris Auto Show til høsten, og at bilen er på plass hos gutta i Insignia en gang tidlig neste år.