-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Bertones Aston-drøm
Italienske Bertone har laget en konseptbil som de skal vise i Genève neste uke – en gedigen stasjonsvogn med Aston Martin-røtter.
Aston Martin Rapide Shooting Brake Concept er en one-off, men kanskje Aston Martin og de italienske spesialistene bestemmer seg for å gjøre noe mer ut av den om responsen er god.
Bertone kaller bilen Jet 2+2, og den skal markere 60 års samarbeid mellom de to selskapene. Sist de opptrådte sammen var på Genève-utstillingen i 2004 – den gang het konseptet Bertone 2 og var basert på Aston Martin Vanquish.
Men samarbeidet strekker seg over 60 år – tilbake til en konkurranserigget Barchetta basert på DB2 vist i 1953 og en 2+2 cabrio basert på DB4S.
Dimensjoner og teknikk er de samme som i Rapide, forskjellen er primært hekken som er utformet som en “shooting brake” og gir mer rom for baksetepassasjerer og bagasje. De praktiske egenskapene kompletteres av nedfellbare bakseter.
LES OGSÅ: Aston Martin fornyer Rapide
Ifølge Bertone er C-stolpene bøyd forover, og sammen med kraftige hjulbuer skal dette gi følelsen av bevegelse selv når bilen står stille. Andre blikkfang er den høye bakluka og LED baklys som løper tvers over denne.