-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bertones Aston-drøm
Italienske Bertone har laget en konseptbil som de skal vise i Genève neste uke – en gedigen stasjonsvogn med Aston Martin-røtter.
Aston Martin Rapide Shooting Brake Concept er en one-off, men kanskje Aston Martin og de italienske spesialistene bestemmer seg for å gjøre noe mer ut av den om responsen er god.
Bertone kaller bilen Jet 2+2, og den skal markere 60 års samarbeid mellom de to selskapene. Sist de opptrådte sammen var på Genève-utstillingen i 2004 – den gang het konseptet Bertone 2 og var basert på Aston Martin Vanquish.
Men samarbeidet strekker seg over 60 år – tilbake til en konkurranserigget Barchetta basert på DB2 vist i 1953 og en 2+2 cabrio basert på DB4S.
Dimensjoner og teknikk er de samme som i Rapide, forskjellen er primært hekken som er utformet som en “shooting brake” og gir mer rom for baksetepassasjerer og bagasje. De praktiske egenskapene kompletteres av nedfellbare bakseter.
LES OGSÅ: Aston Martin fornyer Rapide
Ifølge Bertone er C-stolpene bøyd forover, og sammen med kraftige hjulbuer skal dette gi følelsen av bevegelse selv når bilen står stille. Andre blikkfang er den høye bakluka og LED baklys som løper tvers over denne.