-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bertones Aston-drøm
Italienske Bertone har laget en konseptbil som de skal vise i Genève neste uke – en gedigen stasjonsvogn med Aston Martin-røtter.
Aston Martin Rapide Shooting Brake Concept er en one-off, men kanskje Aston Martin og de italienske spesialistene bestemmer seg for å gjøre noe mer ut av den om responsen er god.
Bertone kaller bilen Jet 2+2, og den skal markere 60 års samarbeid mellom de to selskapene. Sist de opptrådte sammen var på Genève-utstillingen i 2004 – den gang het konseptet Bertone 2 og var basert på Aston Martin Vanquish.
Men samarbeidet strekker seg over 60 år – tilbake til en konkurranserigget Barchetta basert på DB2 vist i 1953 og en 2+2 cabrio basert på DB4S.
Dimensjoner og teknikk er de samme som i Rapide, forskjellen er primært hekken som er utformet som en “shooting brake” og gir mer rom for baksetepassasjerer og bagasje. De praktiske egenskapene kompletteres av nedfellbare bakseter.
LES OGSÅ: Aston Martin fornyer Rapide
Ifølge Bertone er C-stolpene bøyd forover, og sammen med kraftige hjulbuer skal dette gi følelsen av bevegelse selv når bilen står stille. Andre blikkfang er den høye bakluka og LED baklys som løper tvers over denne.