-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Race-inspirert Aston
Aston Martin lager en spesialversjon av Vantage. Opplaget begrenses til 100 eksemplarer som med stor sannsynlighet selges ut ved lanseringen i Genève.
Aston Martin Vantage GT3 har en seksliters V12 som er trimmet opp til 600 hester og et dreiemoment på 625 Newtonmeter. Når bilen i tillegg er lettet med 100 kg blir det ytelser i den absolutte toppklassen, som null til hundre på 3,7 sekunder og toppfart på 297 km/t.
Perfeksjon
Bilen er lavere og bredere enn sine søsken i Vantage-familien. Større sporvidde på begge aksler skal sørge for at Michelin Pilot Super Sport-dekkene sitter som klistret i svingene, både på vei og bane.
Karbonfiber og aerodynamiske detaljer inkluderer en stor bakvinge og en ny frontsplitter som skal sørge for ekstra downforce i høye hastigheter.
Blant detaljene som reduserer vekten finner vi frontfanger og skjermer i karbonfiber, Li-ion startbatteri, og den kan leveres med karbonfiber tak og polykarbonat vinduer som reduserer vekten ytterligere. Da blir vekten 1565 kg.
-Motorsport ligger i genene til Aston Martin. Vantage er bilen vi benytter verden rundt, og da var det naturlig å lage en spesialutgave som flytter vår ekspertise ut på veien, sier Aston Martin-boss Andy Palmer.