-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Race-inspirert Aston
Aston Martin lager en spesialversjon av Vantage. Opplaget begrenses til 100 eksemplarer som med stor sannsynlighet selges ut ved lanseringen i Genève.
Aston Martin Vantage GT3 har en seksliters V12 som er trimmet opp til 600 hester og et dreiemoment på 625 Newtonmeter. Når bilen i tillegg er lettet med 100 kg blir det ytelser i den absolutte toppklassen, som null til hundre på 3,7 sekunder og toppfart på 297 km/t.
Perfeksjon
Bilen er lavere og bredere enn sine søsken i Vantage-familien. Større sporvidde på begge aksler skal sørge for at Michelin Pilot Super Sport-dekkene sitter som klistret i svingene, både på vei og bane.
Karbonfiber og aerodynamiske detaljer inkluderer en stor bakvinge og en ny frontsplitter som skal sørge for ekstra downforce i høye hastigheter.
Blant detaljene som reduserer vekten finner vi frontfanger og skjermer i karbonfiber, Li-ion startbatteri, og den kan leveres med karbonfiber tak og polykarbonat vinduer som reduserer vekten ytterligere. Da blir vekten 1565 kg.
-Motorsport ligger i genene til Aston Martin. Vantage er bilen vi benytter verden rundt, og da var det naturlig å lage en spesialutgave som flytter vår ekspertise ut på veien, sier Aston Martin-boss Andy Palmer.