-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rapide får ny makeup
Det er ikke mer enn tre år siden Aston Martins fireseter kom på markedet, men nå planlegges allerede en liten ansiktsløftning.
Carparazzi har kommet over 2013-modellen av Rapide, med umaskert front. De som kjenner bilen godt vil legge merke til små endringer i fronten, blant annet er de horisontale kromstripene i grillen borte.
Også hekken endres, med ny støtfanger, høyere bagasjelokk og en ny spoiler som ser litt større ut. Lyktenes boomerang-utforming fremheves med lakkfarge imellom.
LES: Vår prøvekjøring av Rapide
Rapide har i dag en 5,9-liters V12-motor med 480 hk og 600 Newtonmeter. Det gir et snittforbruk på halvannen liter på mila og et CO2-utslipp på 355 g/km.
Det er vel ikke utenkelig at Aston Martin foretar noen grep for å pynte på utslippstallene, eller kanskje de legger en V8 under panseret for å tilfredsstille miljøfraksjonen blant kundene?