-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Rapide får ny makeup
Det er ikke mer enn tre år siden Aston Martins fireseter kom på markedet, men nå planlegges allerede en liten ansiktsløftning.
Carparazzi har kommet over 2013-modellen av Rapide, med umaskert front. De som kjenner bilen godt vil legge merke til små endringer i fronten, blant annet er de horisontale kromstripene i grillen borte.
Også hekken endres, med ny støtfanger, høyere bagasjelokk og en ny spoiler som ser litt større ut. Lyktenes boomerang-utforming fremheves med lakkfarge imellom.
LES: Vår prøvekjøring av Rapide
Rapide har i dag en 5,9-liters V12-motor med 480 hk og 600 Newtonmeter. Det gir et snittforbruk på halvannen liter på mila og et CO2-utslipp på 355 g/km.
Det er vel ikke utenkelig at Aston Martin foretar noen grep for å pynte på utslippstallene, eller kanskje de legger en V8 under panseret for å tilfredsstille miljøfraksjonen blant kundene?