-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rapide får ny makeup
Det er ikke mer enn tre år siden Aston Martins fireseter kom på markedet, men nå planlegges allerede en liten ansiktsløftning.
Carparazzi har kommet over 2013-modellen av Rapide, med umaskert front. De som kjenner bilen godt vil legge merke til små endringer i fronten, blant annet er de horisontale kromstripene i grillen borte.
Også hekken endres, med ny støtfanger, høyere bagasjelokk og en ny spoiler som ser litt større ut. Lyktenes boomerang-utforming fremheves med lakkfarge imellom.
LES: Vår prøvekjøring av Rapide
Rapide har i dag en 5,9-liters V12-motor med 480 hk og 600 Newtonmeter. Det gir et snittforbruk på halvannen liter på mila og et CO2-utslipp på 355 g/km.
Det er vel ikke utenkelig at Aston Martin foretar noen grep for å pynte på utslippstallene, eller kanskje de legger en V8 under panseret for å tilfredsstille miljøfraksjonen blant kundene?