-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Neste for James Bond?
Aston Martin har varslet seks nye modeller i løpet av like mange år. Her er en av dem.
Nå er det selvsagt ikke snakk om seks modeller i tillegg til dagens program – de fleste nykommerne vil erstatte dagens modeller.
Som den bilen våre spionfotografer har greid å fange inn her – etterfølgeren til DB9.
Vi forventer at den debuterer en gang neste år, og som vi ser på den lett maskerte prototypen blir den en typisk Aston Martin sportsbil, ikke ulik DB9. Men den får også trekk importert fra den større Rapide, som de nye lyktene.
At den vil ha en kraftig maskin under det lange panseret hersker det liten tvil om, men om det blir en V12 som i DB9, eller en V8 som i Vantage, er foreløpig uvisst.
Dagens modell henter ut 477 hk fra sin V12, mens V8 Vantage har 426 hk og rundt 10 prosent lavere forbruk.
Vi vet ikke om Aston Martin fortsatt vil bruke betegnelsen DB9, eller om de vil plusse på til DB10 eller DB11. Uansett blir det en rå sportsbil i prisklassen 2,5 til 3 millioner kroner.