-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Neste for James Bond?
Aston Martin har varslet seks nye modeller i løpet av like mange år. Her er en av dem.
Nå er det selvsagt ikke snakk om seks modeller i tillegg til dagens program – de fleste nykommerne vil erstatte dagens modeller.
Som den bilen våre spionfotografer har greid å fange inn her – etterfølgeren til DB9.
Vi forventer at den debuterer en gang neste år, og som vi ser på den lett maskerte prototypen blir den en typisk Aston Martin sportsbil, ikke ulik DB9. Men den får også trekk importert fra den større Rapide, som de nye lyktene.
At den vil ha en kraftig maskin under det lange panseret hersker det liten tvil om, men om det blir en V12 som i DB9, eller en V8 som i Vantage, er foreløpig uvisst.
Dagens modell henter ut 477 hk fra sin V12, mens V8 Vantage har 426 hk og rundt 10 prosent lavere forbruk.
Vi vet ikke om Aston Martin fortsatt vil bruke betegnelsen DB9, eller om de vil plusse på til DB10 eller DB11. Uansett blir det en rå sportsbil i prisklassen 2,5 til 3 millioner kroner.