-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Neste for James Bond?
Aston Martin har varslet seks nye modeller i løpet av like mange år. Her er en av dem.
Nå er det selvsagt ikke snakk om seks modeller i tillegg til dagens program – de fleste nykommerne vil erstatte dagens modeller.
Som den bilen våre spionfotografer har greid å fange inn her – etterfølgeren til DB9.
Vi forventer at den debuterer en gang neste år, og som vi ser på den lett maskerte prototypen blir den en typisk Aston Martin sportsbil, ikke ulik DB9. Men den får også trekk importert fra den større Rapide, som de nye lyktene.
At den vil ha en kraftig maskin under det lange panseret hersker det liten tvil om, men om det blir en V12 som i DB9, eller en V8 som i Vantage, er foreløpig uvisst.
Dagens modell henter ut 477 hk fra sin V12, mens V8 Vantage har 426 hk og rundt 10 prosent lavere forbruk.
Vi vet ikke om Aston Martin fortsatt vil bruke betegnelsen DB9, eller om de vil plusse på til DB10 eller DB11. Uansett blir det en rå sportsbil i prisklassen 2,5 til 3 millioner kroner.