-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Neste for James Bond?
Aston Martin har varslet seks nye modeller i løpet av like mange år. Her er en av dem.
Nå er det selvsagt ikke snakk om seks modeller i tillegg til dagens program – de fleste nykommerne vil erstatte dagens modeller.
Som den bilen våre spionfotografer har greid å fange inn her – etterfølgeren til DB9.
Vi forventer at den debuterer en gang neste år, og som vi ser på den lett maskerte prototypen blir den en typisk Aston Martin sportsbil, ikke ulik DB9. Men den får også trekk importert fra den større Rapide, som de nye lyktene.
At den vil ha en kraftig maskin under det lange panseret hersker det liten tvil om, men om det blir en V12 som i DB9, eller en V8 som i Vantage, er foreløpig uvisst.
Dagens modell henter ut 477 hk fra sin V12, mens V8 Vantage har 426 hk og rundt 10 prosent lavere forbruk.
Vi vet ikke om Aston Martin fortsatt vil bruke betegnelsen DB9, eller om de vil plusse på til DB10 eller DB11. Uansett blir det en rå sportsbil i prisklassen 2,5 til 3 millioner kroner.