-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lagonda ut i lyset
Denne uken er den endelig vist offentlig – Aston Martins luksuriøse Lagonda. Men det betyr ikke at du kan løpe og kjøpe deg en.
Avdukingen skjedde foran en engere krets i Dubai. Bilen skal hete Taraf – en betegnelse utledet fra det arabiske ordet for luksus.
Betegnelsen passer jo perfekt siden bilen i utgangspunktet kun skal selges til utvalgte kunder i Midtøsten, der også et stort antall av forgjengerne fra 1970-tallet finnes.
LES OM: Lagondas flygende debut
Nå er ikke Aston Martin lenger blankt avvisende om mulighetene til å levere den utenfor Midtøsten lenger. Både Car og Top Gear har snakket med Aston Martins toppsjef, Andy Palmer, som bekrefter at de vurderer å markedsføre bilen andre steder også.
Foruten de ferske bildene er det lite konkret vi kan fortelle om bilen, bortsett fra det vi allerede har fortalt. Her blir det ren skreddersøm for hver enkelt kunde, og det vil neppe være to like biler som forlater produksjonslokalene.