-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lagonda ut i lyset
Denne uken er den endelig vist offentlig – Aston Martins luksuriøse Lagonda. Men det betyr ikke at du kan løpe og kjøpe deg en.
Avdukingen skjedde foran en engere krets i Dubai. Bilen skal hete Taraf – en betegnelse utledet fra det arabiske ordet for luksus.
Betegnelsen passer jo perfekt siden bilen i utgangspunktet kun skal selges til utvalgte kunder i Midtøsten, der også et stort antall av forgjengerne fra 1970-tallet finnes.
LES OM: Lagondas flygende debut
Nå er ikke Aston Martin lenger blankt avvisende om mulighetene til å levere den utenfor Midtøsten lenger. Både Car og Top Gear har snakket med Aston Martins toppsjef, Andy Palmer, som bekrefter at de vurderer å markedsføre bilen andre steder også.
Foruten de ferske bildene er det lite konkret vi kan fortelle om bilen, bortsett fra det vi allerede har fortalt. Her blir det ren skreddersøm for hver enkelt kunde, og det vil neppe være to like biler som forlater produksjonslokalene.