-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Villa dEste-titt på ny Aston
Aston Martin benyttet Villa dEste festen sist helg til en forhåndsvisning av sin neste DBS.

Kodenavnet, AM 310, har lenge vært kjent. Og i det siste har det også dukket opp en del av de obligatoriske «spionbildene» fra Nürburgring.
Det er akkurat som det skal være, bilen får tross alt offisiell dåp senere i år og skal ut og tjene til livets opphold en gang neste år.
Som debutant på Concorso d’Eleganza var den selvfølgelig pimpet ganske mye i forhold til slik den så ut på kjørebildene fra Nürburgring – nå har den fått to-tone lettmetallhjul, den har fått skikkelige speil og et og annet innslag av ganske dekorative kullfiber-elementer.
Det er liksom ingen tvil om at også dette er en Aston Martin, selv om det jo heldigvis har skjedd noe.
Litt tøffere i profil kanskje, forskjermer og bakskjermer er mer aksentuert og den runde hekken med de uttrukne baklysene er iøynefallende. Dessuten er det grep som gjør at man fort tenker på One-77 her og der.
Det er ikke mye vi egentlig vet om den nye modellen. Den bruker selvfølgelig selskapets VH-chassis – den som ligger til grunn for et ganske smart modulbyggesett.
Det sies at det er ganske mye kullfiber i bilen. Og at den skal bruke en oppgradert utgave av 6-liters V12-motoren. Men hva den skal hete vet vi ikke.
Det kan jo hende det snart dukker opp flere detaljer, nå som de har vist bilen slik den skal bli.