-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Villa dEste-titt på ny Aston
Aston Martin benyttet Villa dEste festen sist helg til en forhåndsvisning av sin neste DBS.
Kodenavnet, AM 310, har lenge vært kjent. Og i det siste har det også dukket opp en del av de obligatoriske «spionbildene» fra Nürburgring.
Det er akkurat som det skal være, bilen får tross alt offisiell dåp senere i år og skal ut og tjene til livets opphold en gang neste år.
Som debutant på Concorso d’Eleganza var den selvfølgelig pimpet ganske mye i forhold til slik den så ut på kjørebildene fra Nürburgring – nå har den fått to-tone lettmetallhjul, den har fått skikkelige speil og et og annet innslag av ganske dekorative kullfiber-elementer.
Det er liksom ingen tvil om at også dette er en Aston Martin, selv om det jo heldigvis har skjedd noe.
Litt tøffere i profil kanskje, forskjermer og bakskjermer er mer aksentuert og den runde hekken med de uttrukne baklysene er iøynefallende. Dessuten er det grep som gjør at man fort tenker på One-77 her og der.
Det er ikke mye vi egentlig vet om den nye modellen. Den bruker selvfølgelig selskapets VH-chassis – den som ligger til grunn for et ganske smart modulbyggesett.
Det sies at det er ganske mye kullfiber i bilen. Og at den skal bruke en oppgradert utgave av 6-liters V12-motoren. Men hva den skal hete vet vi ikke.
Det kan jo hende det snart dukker opp flere detaljer, nå som de har vist bilen slik den skal bli.