-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
GTI møter GTC: Tusenfryd på fire hjul
Diskret moro for kjøreglade i alle aldre

Først publisert i BIL 6 - 2005.
Volkwagen har hatt stor suksess med sin nye Golf GTI med 200 hester. Nå vil Opel så absolutt kjempe om kundene, og de har ikke bare èn utfordrer, de har to. Astra GTC leveres nemlig i en 170 hesters versjon i tillegg til den toppmotoriserte 200-hesteren, og da kryper prisen under 300.000 kroner. Vi har kjørt alle tre for å finne forskjeller og likheter hos de tyske adrenalin-konkurrentene.
Styrerespons, bremser, veigrep på bar vei tilsier at dette i utgangspunktet er sikre biler, forutsatt at personen bak rattet har en viss erfaring i å håndtere en bil. Du må nemlig være forberedt på at biler med så mye fraspark stikker sideveis når du er aggressiv med høyrefoten. Det er også lett å få hjulspinn på fuktig veibane ved gasspådrag.
LES VIDERE:
- VW Golf GTI
- Opel Astra GTC
- Konklusjon- Priser og tekniske data