-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GTI møter GTC: Tusenfryd på fire hjul
Diskret moro for kjøreglade i alle aldre

Først publisert i BIL 6 - 2005.
Volkwagen har hatt stor suksess med sin nye Golf GTI med 200 hester. Nå vil Opel så absolutt kjempe om kundene, og de har ikke bare èn utfordrer, de har to. Astra GTC leveres nemlig i en 170 hesters versjon i tillegg til den toppmotoriserte 200-hesteren, og da kryper prisen under 300.000 kroner. Vi har kjørt alle tre for å finne forskjeller og likheter hos de tyske adrenalin-konkurrentene.
Styrerespons, bremser, veigrep på bar vei tilsier at dette i utgangspunktet er sikre biler, forutsatt at personen bak rattet har en viss erfaring i å håndtere en bil. Du må nemlig være forberedt på at biler med så mye fraspark stikker sideveis når du er aggressiv med høyrefoten. Det er også lett å få hjulspinn på fuktig veibane ved gasspådrag.
LES VIDERE:
- VW Golf GTI
- Opel Astra GTC
- Konklusjon- Priser og tekniske data