-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
GTI møter GTC: Tusenfryd på fire hjul
Diskret moro for kjøreglade i alle aldre
Først publisert i BIL 6 - 2005.
Volkwagen har hatt stor suksess med sin nye Golf GTI med 200 hester. Nå vil Opel så absolutt kjempe om kundene, og de har ikke bare èn utfordrer, de har to. Astra GTC leveres nemlig i en 170 hesters versjon i tillegg til den toppmotoriserte 200-hesteren, og da kryper prisen under 300.000 kroner. Vi har kjørt alle tre for å finne forskjeller og likheter hos de tyske adrenalin-konkurrentene.
Styrerespons, bremser, veigrep på bar vei tilsier at dette i utgangspunktet er sikre biler, forutsatt at personen bak rattet har en viss erfaring i å håndtere en bil. Du må nemlig være forberedt på at biler med så mye fraspark stikker sideveis når du er aggressiv med høyrefoten. Det er også lett å få hjulspinn på fuktig veibane ved gasspådrag.
LES VIDERE:
- VW Golf GTI
- Opel Astra GTC
- Konklusjon- Priser og tekniske data