-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Konklusjon
Både Astra GTC Turbo og Golf GTI er potente småbiler som gir deg lassevis med kjøreglede. De koster penger, javel, men en eventuell dårlig økonomisk samvittighet pakkes lett inn i det faktum at disse bilene er så praktiske at de uten særlig problemer kan fungere som eneste bil for små familier og par som ikke stiller for store krav til bagasjeplassen. Felles for modellene er gode kjøreegenskaper, et høyt sikkerhetsnivå og kraftige motorer som gjør det lett å foreta raske og sikre forbikjøringer. De skiller seg heller ikke ut fra andre kompaktbiler på spesielt dristig utseende.
Ønsker du den mest praktiske bilen er løsningen Golf GTI, den har best plass og akseptabel komfort – men også den største prislappen. Hvis kjøreglede alene har høyest prioritet, er svaret Astra GTC 200, sport-knappen er et stort pluss og utgjør den store forskjellen . Hvis den økonomiske vurderingen skulle murre i bakhodet, altså at du vil ha mye kjøreglede for minst mulig penger, er løsningen Astra GTC 170. Du kan finne på mye moro for de 60 tusenlappene du har til overs – og kjøregleden svekkes ikke spesielt mye ved fravær av 30 hester, tvert i mot opplever du at dreiemomentet – bunndraget – viser seg fra sin beste side ved normale landeveishastigheter, slik som det også gjør i Golf GTI.
LES VIDERE:
- VW Golf GTI
- Opel Astra GTC
- Priser og tekniske data