-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Forente nasjoner
Hei Duster, ta en Mokka! Vel, det er neppe en gangbar tiltaleform i FN. Men det er et faktum at hele seks nasjoner – et mini-FN – står bak disse fire firehjulsdrevne testbilene, hvor Duster og Mokka representerer nyhetene.
Først publisert i Bil 2/3-2013.
Det er stor geografisk spredning på de fire testbilene denne gang.
Ved siden av en japaner stiller en rumener som er eid av franskmenn, en tysker som er produsert i Korea og en tsjekker som er eid av tyskere, til start i en test som er kjørt i et norsk vinterklima med temperaturer som vekslet mellom 8 og 18 blå grader.
Med sin forholdsvis høye bakkeklaring og firehjulsdrift, er dette biler som er skreddersydd for det norske hyttefolket, men de er ikke så praktiske som man kunne forvente. Er det lastelengde og lav innlastingshøyde du setter høyt på ønskelisten, er en vanlig stasjonsvogn som regel å foretrekke.
LES VIDERE:
- Innledning
- Dacia Duster
- Mitsubishi ASX
- Opel Mokka
- Skoda Yeti
- Testvurdering og poeng Dacia Duster
- Testvurdering og poeng Mitsubishi ASX
- Testvurdering og poeng Opel Mokka
- Testvurdering og poeng Skoda Yeti
- Vårt valg