-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Nye modeller fra BYD:
Ligger an til logiske priser
For en måned siden kunne vi fortelle at to nye BYD-modeller var på vei mot Europa og Norge. Nå vet vi omtrent hva bilene skal koste.
Det er Automotive News China som forteller at BYD nå har annonsert prisene for de tre nykommerne på det europeiske markedet – BYD Tang, Han og Atto 3.
Den kompakt SUV-en Atto 3 skal prises til 38.000 euro mens både Tang og Han skal koste 72.000 euro.
Siden Norge har gått opp løypa og Tang allerede har vært solgt her i et års tid, kan vi dermed antyde hva dette vil innebære av priser for det norske markedet.
Prisene vil selvsagt variere med hensyn til hvilket utstyrsnivå den norske importøren legger seg på, men vi kan regne med at Han prises på tilsvarende nivå som Tang med norsk pris på cirka 620.000 kroner.
I så fall blir den en del dyrere enn en toppspekket Model 3, men BYD-selgeren vil nok finne gode argumenter for den differansen. Blant annet bilens størrelse som ligger mellom Model 3 og Model S.
Om vi bruker samme faktor på Atto 3 havner den i prisleiet rundt 325-330.000. Der finner vi et par modeller som har solgt bra i Norge, MG ZS og Peugeot e-2008.
De nye modellene får Europa-premiere på bilutstillingen i Paris om et par uker, og da får vi nok mer informasjon fra RSA som er den norske importøren av BYD, Maxus, Suzuki og Isuzu og har flere merker på vei inn i porteføljen.