-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nye modeller fra BYD:
Ligger an til logiske priser
For en måned siden kunne vi fortelle at to nye BYD-modeller var på vei mot Europa og Norge. Nå vet vi omtrent hva bilene skal koste.
Det er Automotive News China som forteller at BYD nå har annonsert prisene for de tre nykommerne på det europeiske markedet – BYD Tang, Han og Atto 3.
Den kompakt SUV-en Atto 3 skal prises til 38.000 euro mens både Tang og Han skal koste 72.000 euro.
Siden Norge har gått opp løypa og Tang allerede har vært solgt her i et års tid, kan vi dermed antyde hva dette vil innebære av priser for det norske markedet.
Prisene vil selvsagt variere med hensyn til hvilket utstyrsnivå den norske importøren legger seg på, men vi kan regne med at Han prises på tilsvarende nivå som Tang med norsk pris på cirka 620.000 kroner.
I så fall blir den en del dyrere enn en toppspekket Model 3, men BYD-selgeren vil nok finne gode argumenter for den differansen. Blant annet bilens størrelse som ligger mellom Model 3 og Model S.
Om vi bruker samme faktor på Atto 3 havner den i prisleiet rundt 325-330.000. Der finner vi et par modeller som har solgt bra i Norge, MG ZS og Peugeot e-2008.
De nye modellene får Europa-premiere på bilutstillingen i Paris om et par uker, og da får vi nok mer informasjon fra RSA som er den norske importøren av BYD, Maxus, Suzuki og Isuzu og har flere merker på vei inn i porteføljen.