-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Audi trosser konjunkturene
Audi økte omsetningen i første halvår med 16 prosent, og også fortjenesten økte: med 13,2 prosent. Men driftsmarginen på 11,6 prosent ville kunne synke fremover, advarte produsenten.

Også Audi merker prispress og dårlige markedsforhold mange steder. «Vi kan ikke bare trekke oss ut av de vanskelige markedene», sa Audis finanssjef Axel Strotbek da han igjen kunne vise tall som klart forteller hvem det er som sørger for penger i VW-konsernet.
Og selv med vanskelige forhold i for eksempel Sør-Europa, bekreftet han de opprinnelige planene som blant annet sier 1,4 millioner biler. Første halvår viser at de er på sporet: 12,3 prosent økning av volumet til 733.237 biler.
I fjor tjente de 5,35 milliarder euro på driften – det er også et tall man regner med å overstige «så sant de økonomiske betingelsene ikke forverres». Men med i de økonomiske betingelsene ligger også det faktum at på valuta tjente Audi mellom 300 og 400 euro i første halvår.
Det som også dukket opp i halvårsrapporten var prisen for Ducati. Tyskerne overtok denne motorsykkeljuvelen i april, da var det ingen som ante hva den hadde kostet. Men mange gjettet på rundt 850-860 millioner euro. 747 millioner står den nå oppført med.
At Audi er det amerikanerne kaller en Cash Cow, kan det ikke være tvil om. Av VW-Gruppens 14,86 milliarder euro i kontanter er 13,38 – 90 prosent, melket fra Audi.