-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
TT for baneracing
Audi benyttet den avsluttende DTM-runden i Shanghai til å vise et potent racingkonsept basert på TT.
Bilen er trimmet og rigget for det internasjonale GT4-reglementet, noe som innebærer at den kan konkurrere i en rekke internasjonale og nasjonale mesterskap og cuper.
Med den produksjonsbaserte TT GT4 ønsker Audi å tilby sine kunder en ferdig rigget løpsbil til ”overkommelig” pris. Overkommelig i dette tilfellet betyr ca 120.000 euro, så det blir nok et for dyrt leketøy for de fleste.
Bilen er utstyrt med veltebur, en racing-godkjent drivstofftank og flere detaljer som gjør den egnet for motorsport.
Motoren er en TFSI med ca 340 hk og karosseriet stammer fra en TT-RS. Panser, koffertlokk og dører er laget i kunststoff (CFRP) for å holde vekten på et minimum, og vinduene er utført i plast.
TT GT4 leveres med S tronic girkasse med differensialbrems, et modifisert chassis med justerbare dempere og aluminiumsfelger i dimensjon 9.5 x 18 tommer.
Modellen blir leveringsklar før 2012-sesongen starter, og Audi forventer å finne kunder i både Europa og Asia.