-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny TT på bånd
Denne uken gikk startskuddet for produksjonen av nye Audi TT. Dermed er det glede både i Ingolstadt og Györ.

VIP intro
Det var Ungarns minister for økonomi og transport, Janos Koka som sammen med Dr. Jochem Heizmann, styremedlem for produksjon i Audi AG ga startsignalet for den nye modellen ved Audi-anlegget i Györ. Bilen kommer på markedet i september.
- Audi Hungaria har inntatt en topp posisjonen i markedet for premium sportsbiler med produksjonen av Audi TT. Beslutningen om å sette sammen også neste generasjon ved anlegget, er en bekreftelse på det produktive samarbeidet mellom Tyskland og Ungarn som produksjonssteder, forklarte Dr. Heizmann under seremonien.
Til sammen har Audi investert 230 millioner euro i produksjonen av ny TT. Av dette beløpet har rundt 20 millioner blitt investert i samlebåndet i Györ. Komponentene til Audi TT går gjennom body shop og paint shop i Ingolstadt før de sendes til samlebåndet ved det 35.000 m2 store anlegget i Ungarn.
24-7
Fra neste år vil rundt 800 arbeidere jobbe tre skift for å sette sammen bilene. Nye TT vil ha høyere produksjon enn forgjengeren, og innen året er omme regner Audi med å ha bygget 20.000 biler. TT Roadster blir tilgjengelig fra tidlig 2007 og skal bygges på samme måte som coupéen.
Audi Hungaria Motor Kft er et heleid Audi-selskap situert i Györ. I tillegg til å sette sammen TT har selskapet vært hovedleverandør av motorer til Audi og VW-gruppen i 12 år. Selskapet er i følge Audi Ungarns største eksportør og et av de mest profitable selskaper i landet.
Siden høsten 1994 er det produsert mer enn 11 millioner motorer og fra TT-produksjonen startet i 1998 har det rullet til sammen 270.000 biler av samlebåndet.