-
Billakkerer
Møller Bil Romerike AS
-
Konsernleder
Albjerk Bil AS
-
Daglig leder
Motor Forum AS, Drammen
-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
VW satser stort
Med en forsiktig teasing forteller Volkswagen at Audi skal ikke få være alene om sin store luksus-elbil, Artemis. Her kommer Trinity.

Trinity betyr treenighet og denne skjematiske grafikken forteller at det er akkurat det som ligger under en kommende luksusbil fra VW.
Det er ikke mye vi ser av den, bortsett fra at den gir inntrykk av å være ekstremt bred, men som vi ser er den basert på 1) ny arkitektur, 2) autonome egenskaper og databehandling som oppfører seg som neuroner (en annen måte å fortelle at denne avdelingen blir avansert) og 3) nye produksjonssystemer.
Det eneste andre vi vet er at Volkswagen-sjefen, Ralf Brandstäter, har sagt at en ny hi-tech produksjonsenhet som skal vise hvordan man effektivt og økonomisk kan bygge kompliserte elbiler i mange forskjellige lokasjoner, skal etableres i Wolfsburg.
Eller i kortversjon: dette elektriske flaggskipet skal bygges i Wolfsburg.
Dessuten har Brandstäter sagt at denne skal få nivå 2 autonomi, og at den skal klargjøres for inntil nivå 4.
Men det er åpenbart mer ved denne historien.
Audi har for lengst fortalt om sitt flaggskip: prosjekt Artemis. Det skal i første omgang resultere i en konseptbil som skal vises på IAA i München til høsten.
Artemis har vært utviklet av en egen gruppe, langt utenfor Audi-kjernen. Artemis har eksistert som et eget firma siden desember, og man regner med at deres jobb også er å utvikle tilsvarende modeller for Porsche og Bentley.
Porsche har for lengst snakket om sitt prosjekt K1 som vi nå kan regne med er en kamuflert Artemis, samtidig som Bentley har gitt tommel-opp til en SUV med ekstra stor batteripakke.
Kan det være bare fordi VW vil vise at de også er med og leker seg i de øvre sfærer at de nå slipper de første antydninger av hva de holder på med?
Skal vi gjette på 2024?