-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS

Seks bilmerker topper kundebarometer
YouGov BrandIndex har kunngjort sitt kundebarometer for 2022. Seks bilmerker inntar de øverste plassene.
Undersøkelsen fra YouGov ser på hvilke virksomheter og merkevarer som er gode på å skape ambassadører – altså fornøyde kunder som anbefaler dem videre til venner og kjente.
– Bilindustrien er generelt flinke til å skape merkevareambassadører og vi finner hele seks bilmerker på topp 10-listen anført av Toyota, sier selskapet i sin pressemelding.
81,5 prosent av Toyotas kunder vil anbefale merket sitt til venner og bekjente, men det er kort vei ned til Volvo som inntar andreplassen med 80,7 prosent.
Deretter følger Mercedes-Benz, Skoda, Audi og BMW som alle scorer på 70-tallet. Resten av Topp 10-listen fylles av kjente navn som Zalando, Ving, Obs bygg og Komplett.

YouGov presenterer også en liste over hvilke merker som har størst fremgang siden forrige måling, og her er Klarna på topp foran Vitusapotek og Apotek 1.
Det virker som nettshopping er populært blant deltagerne i undersøkelsen, med navn som Zalando, Komplett og Klarna høyt på listene.
