-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Seks bilmerker topper kundebarometer
YouGov BrandIndex har kunngjort sitt kundebarometer for 2022. Seks bilmerker inntar de øverste plassene.
Undersøkelsen fra YouGov ser på hvilke virksomheter og merkevarer som er gode på å skape ambassadører – altså fornøyde kunder som anbefaler dem videre til venner og kjente.
– Bilindustrien er generelt flinke til å skape merkevareambassadører og vi finner hele seks bilmerker på topp 10-listen anført av Toyota, sier selskapet i sin pressemelding.
81,5 prosent av Toyotas kunder vil anbefale merket sitt til venner og bekjente, men det er kort vei ned til Volvo som inntar andreplassen med 80,7 prosent.
Deretter følger Mercedes-Benz, Skoda, Audi og BMW som alle scorer på 70-tallet. Resten av Topp 10-listen fylles av kjente navn som Zalando, Ving, Obs bygg og Komplett.

YouGov presenterer også en liste over hvilke merker som har størst fremgang siden forrige måling, og her er Klarna på topp foran Vitusapotek og Apotek 1.
Det virker som nettshopping er populært blant deltagerne i undersøkelsen, med navn som Zalando, Komplett og Klarna høyt på listene.
