-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Konklusjon
Med såpass stor prisforskjell er det ikke lett å velge blant de tre. Snur vi på kronene kan både Outback og Cross Country gi mye bil for pengene. Jakter vi på en bil med lettere terrengegenskaper og med mye utstyr og sterk motor til en overkommelig pris er Outback vårt valg blant disse tre.
Er ikke prisen avgjørende, men heller en komplett og skreddersydd utstyrspakke er det lite som skiller Allroad og Cross Country. Her ville Audiens mer robuste karakter veie tungt på plussiden, mens høyt forbruk ville være et minus. Volvoens utrolig omfattende liste av tilleggsutstyr gjør Cross Country til et fristende kjøp og vårt valg blant de to.
Aud Allroad kan også leveres med en 2,5-literes V6 TDI-motor med 180 hk og 370 Nm. En motor som har samme rå dreiemomentet som bensinmotoren, hele 27% lavere forbruk og som derfor kan være et vesentlig gunstigere valg enn 2.7T-utgaven også fordi den er vel 100.000 kroner billigere.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data