-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Konklusjon
Med såpass stor prisforskjell er det ikke lett å velge blant de tre. Snur vi på kronene kan både Outback og Cross Country gi mye bil for pengene. Jakter vi på en bil med lettere terrengegenskaper og med mye utstyr og sterk motor til en overkommelig pris er Outback vårt valg blant disse tre.
Er ikke prisen avgjørende, men heller en komplett og skreddersydd utstyrspakke er det lite som skiller Allroad og Cross Country. Her ville Audiens mer robuste karakter veie tungt på plussiden, mens høyt forbruk ville være et minus. Volvoens utrolig omfattende liste av tilleggsutstyr gjør Cross Country til et fristende kjøp og vårt valg blant de to.
Aud Allroad kan også leveres med en 2,5-literes V6 TDI-motor med 180 hk og 370 Nm. En motor som har samme rå dreiemomentet som bensinmotoren, hele 27% lavere forbruk og som derfor kan være et vesentlig gunstigere valg enn 2.7T-utgaven også fordi den er vel 100.000 kroner billigere.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data