-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Konklusjon
Med såpass stor prisforskjell er det ikke lett å velge blant de tre. Snur vi på kronene kan både Outback og Cross Country gi mye bil for pengene. Jakter vi på en bil med lettere terrengegenskaper og med mye utstyr og sterk motor til en overkommelig pris er Outback vårt valg blant disse tre.
Er ikke prisen avgjørende, men heller en komplett og skreddersydd utstyrspakke er det lite som skiller Allroad og Cross Country. Her ville Audiens mer robuste karakter veie tungt på plussiden, mens høyt forbruk ville være et minus. Volvoens utrolig omfattende liste av tilleggsutstyr gjør Cross Country til et fristende kjøp og vårt valg blant de to.
Aud Allroad kan også leveres med en 2,5-literes V6 TDI-motor med 180 hk og 370 Nm. En motor som har samme rå dreiemomentet som bensinmotoren, hele 27% lavere forbruk og som derfor kan være et vesentlig gunstigere valg enn 2.7T-utgaven også fordi den er vel 100.000 kroner billigere.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data