-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny TT Roadster
Man skal reise langt for å finne sommeren nå i desember, men Audi har likevel latt pressen få møte nye TT Roadster.
Den nye roadsteren er bygget på samme lest som TT Coupé. (Den finner du for øvrig i test mot Nissan 350 Z i siste utgave av bladet BIL.) Unntaket er det minimalistiske baksetet som er ikke-eksisterende i den åpne utgaven.
Bilene som skal selges i Norge får elektrisk drevet kalesje og vindavviser som standard på alle nivåer. Drivlinjene blir de samme som i TT Coupé – 2,0 TFSI med forhjulsdrift og 3,2 V6 med quattro-teknologi.
Innstegsprisen blir kr 515.000 (basert på nye avgifter), noe som betyr et pristillegg på ca 20.000 kroner sammenlignet med den lukkede utgaven. Harald A. Møller regner med å selge 30 til 50 biler i 2007, og de første kundene får sine eksemplarer levert i april/mai.
Mer om kollega Trygve Bæras erfaring med TT Roadster får du i en fremtidig utgave av BIL.