Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster

Ny TT Roadster

Man skal reise langt for å finne sommeren nå i desember, men Audi har likevel latt pressen få møte nye TT Roadster.

Publisert Sist oppdatert

Den nye roadsteren er bygget på samme lest som TT Coupé. (Den finner du for øvrig i test mot Nissan 350 Z i siste utgave av bladet BIL.) Unntaket er det minimalistiske baksetet som er ikke-eksisterende i den åpne utgaven.

Bilene som skal selges i Norge får elektrisk drevet kalesje og vindavviser som standard på alle nivåer. Drivlinjene blir de samme som i TT Coupé – 2,0 TFSI med forhjulsdrift og 3,2 V6 med quattro-teknologi.

Innstegsprisen blir kr 515.000 (basert på nye avgifter), noe som betyr et pristillegg på ca 20.000 kroner sammenlignet med den lukkede utgaven. Harald A. Møller regner med å selge 30 til 50 biler i 2007, og de første kundene får sine eksemplarer levert i april/mai.

Mer om kollega Trygve Bæras erfaring med TT Roadster får du i en fremtidig utgave av BIL.

Powered by Labrador CMS