-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tett på ny TT
Det er nok ikke så lenge til Audi slipper de første offisielle bildene av neste generasjon TT. Vi korter ned ventetiden med datamanipulerte illustrasjoner av både Coupé og Roadster. I tillegg har vi fått hjelp til å pakke ut Audis egne tegninger.
Det er på høsten nye TT skal debutere – først i lukket utgave. Den har elementer vi kjenner fra andre nyere Audi-modeller, som den distinkte grillen og store, røde baklykter. Mens forgjengeren er enten hatet eller elsket, avhengig av øyet som ser den, vil den nye ha en bredere appell og treffe flere på hjemmebane.
På alle fire
Sammenlignet med sin forgjenger blir nye TT større og mer praktisk. Den får drift på forhjulene som standard på de rimeligste modellene, men de fleste i Norge vil bestille sin TT med anerkjent quattro-teknikk.
Den velbrukte 1,8-liters turbomotoren som er mest utbredt i dagens TT, blir ikke tilgjengelig i neste generasjon. Her vil basismotoren være 2,0 TFSI-motoren kjent fra bl.a. Golf GTI. TT vil også tilbys med V6-motor – sannsynligvis den nye 3,5-literen som snart lanseres i Q7.
Det spekuleres også i en RS-utgave på et senere tidspunkt. En tredje karosserivariant, basert på konseptbilen Shooting Break, kan også bli aktuell dersom Audi ser et marked for en slik bil. Paris-utstillingen i september er sannsynlig arena for verdenspremieren for nye Audi TT Coupé mens roadsteren ligger lenger frem i tid.
Styrt lekkasje
Audi selv har laget en skjermsparer du kan laste ned ved å registrere deg på den norske hjemmesiden. En av BilNorge.nos lesere, Øystein Sæbø "pakket opp" Audis skjermsparer og fikk på den måten ut disse illustrasjonene.