-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tett på ny TT
Det er nok ikke så lenge til Audi slipper de første offisielle bildene av neste generasjon TT. Vi korter ned ventetiden med datamanipulerte illustrasjoner av både Coupé og Roadster. I tillegg har vi fått hjelp til å pakke ut Audis egne tegninger.
Det er på høsten nye TT skal debutere – først i lukket utgave. Den har elementer vi kjenner fra andre nyere Audi-modeller, som den distinkte grillen og store, røde baklykter. Mens forgjengeren er enten hatet eller elsket, avhengig av øyet som ser den, vil den nye ha en bredere appell og treffe flere på hjemmebane.
På alle fire
Sammenlignet med sin forgjenger blir nye TT større og mer praktisk. Den får drift på forhjulene som standard på de rimeligste modellene, men de fleste i Norge vil bestille sin TT med anerkjent quattro-teknikk.
Den velbrukte 1,8-liters turbomotoren som er mest utbredt i dagens TT, blir ikke tilgjengelig i neste generasjon. Her vil basismotoren være 2,0 TFSI-motoren kjent fra bl.a. Golf GTI. TT vil også tilbys med V6-motor – sannsynligvis den nye 3,5-literen som snart lanseres i Q7.
Det spekuleres også i en RS-utgave på et senere tidspunkt. En tredje karosserivariant, basert på konseptbilen Shooting Break, kan også bli aktuell dersom Audi ser et marked for en slik bil. Paris-utstillingen i september er sannsynlig arena for verdenspremieren for nye Audi TT Coupé mens roadsteren ligger lenger frem i tid.
Styrt lekkasje
Audi selv har laget en skjermsparer du kan laste ned ved å registrere deg på den norske hjemmesiden. En av BilNorge.nos lesere, Øystein Sæbø "pakket opp" Audis skjermsparer og fikk på den måten ut disse illustrasjonene.