-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
![Audi Q3 generasjon 3](https://image.bilnorge.no/4081205.webp?imageId=4081205&width=960&height=548&format=jpg)
Rendering: Ny Audi Q3-generasjon
Blir ladbar med lang rekkevidde
Her er tredje og siste generasjon Audi Q3 med forbrenningsmotor. Den kommer trolig på markedet i løpet av året, men ikke det norske.
Siden bilen på spionbildene er godt kamuflert, har vår dyktige illustratør laget en renderinger som gir en god indikasjon på hvordan nye Q3 vil se ut når kamuflasjen fjernes.
Vi ser at bilen får en helt ny front som gjør at den fremstår som mye mer moderne enn forgjengeren. Den oktagonale grillen er noe krympet og utstyres med et u-formet mønster.
Men den største endringen er de store, rektangulære hovedlyktene i hvert hjørne og de slanke kjøre- og blinklysene.
Hekken forventes å få en mer konvensjonell utforming med slankere baklykter som kan minne om de som sitter på Q4 e-tron, men uten LED-stripen tvers over bakluka som er typisk for elbiler.
Tredje generasjon Q3 skal bygges på VW-gruppens MQB Evo-plattform som den deler med nye VW Tiguan. Det betyr trolig også tilsvarende utvalg av drivlinjer, inklusiv ladbare hybrider med elektrisk rekkevidde opp mot 100 kilometer.
Nye Audi Q3 skal produseres i Györ i Ungarn, side om side med den kommende Cupra Terramar. Audi Q2 synger nå på siste vers, så Q3 blir Audis rimeligste SUV med fossilmotor. Trolig får vi se den i løpet av våren eller sommeren.