-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Rendering: Ny Audi Q3-generasjon
Blir ladbar med lang rekkevidde
Her er tredje og siste generasjon Audi Q3 med forbrenningsmotor. Den kommer trolig på markedet i løpet av året, men ikke det norske.
Siden bilen på spionbildene er godt kamuflert, har vår dyktige illustratør laget en renderinger som gir en god indikasjon på hvordan nye Q3 vil se ut når kamuflasjen fjernes.
Vi ser at bilen får en helt ny front som gjør at den fremstår som mye mer moderne enn forgjengeren. Den oktagonale grillen er noe krympet og utstyres med et u-formet mønster.
Men den største endringen er de store, rektangulære hovedlyktene i hvert hjørne og de slanke kjøre- og blinklysene.
Hekken forventes å få en mer konvensjonell utforming med slankere baklykter som kan minne om de som sitter på Q4 e-tron, men uten LED-stripen tvers over bakluka som er typisk for elbiler.
Tredje generasjon Q3 skal bygges på VW-gruppens MQB Evo-plattform som den deler med nye VW Tiguan. Det betyr trolig også tilsvarende utvalg av drivlinjer, inklusiv ladbare hybrider med elektrisk rekkevidde opp mot 100 kilometer.
Nye Audi Q3 skal produseres i Györ i Ungarn, side om side med den kommende Cupra Terramar. Audi Q2 synger nå på siste vers, så Q3 blir Audis rimeligste SUV med fossilmotor. Trolig får vi se den i løpet av våren eller sommeren.